Annons:
Etikettänglar-spiritualism
Läst 824 ggr
Medda
9/9/14, 11:17 PM

Ängla Budskap 4

Hej mina änglavänner, jag har tyvärr haft möjlighet till att dra upp kort på ett par dagar, men här kommer en 🙂

Dagens budskap: Kraftdjur

Detta kort får mig att tänka på mitt Kraftdjur som är min katt Gule och är 7. Aldrig har någon annan varelse på denna planet funnits där för mig när jag mest behövt. Varit lojal, älskat mig, stöttat mig, tröstat mig, välkomnat mig utan att klaga eller vara dömande. I mina svåraste stunder, när jag känt mig ensam som mest har hon funnits vid min sida. Hahaah jag låter säkert som galna katt tanten, och det hjälper inte heller att jag på mina semestrar alltid är omringad av gatukatter för de vet att jag kommer gå till närmaste affär och köpa något ätbart till dem. På min senaste semester matade jag 7-9 katter 3 gånger om dagen, alla var väldigt skygga dock var det en som var snäppet skyggare än de andra. På sista dagen och sista måltiden var det just den katt som kom fram och strök sig mot mig, nästan som den sa adjö. Det var en otrolig upplevelse som nästan fick mig att gråta. Vad mycket lite kärlek kan göra. Djuren ger oss 100 % kärlek tillbaka bara vi ger dem chansen och får deras tillit, de älskar oss, skyddar oss, värmer oss till hundra utan att vara dömande eller kränkande. 

Kortets betydelse: Ditt kraftdjur beskyddar dig och hjälper dig med den här situationen. 

Det här kortet är ett budskap om att du ska jobba med djur, både andligt och fysiskt, för de försöker nå och kommunicera med dig. För att kunna höra dessa vänligt sinnade varelser måste du lyssna med hjärtat och ditt inre öra utan att döma. När ditt sinnen väl är öppet kommer du att kunna höra deras kärleksfulla röster och budskap tydligt. Du har också särskilda djur med dig som guider, och någon av dessa kan vara ditt husdjur. 

Övning: Gå till en plats där det finns träd eller växter så att naturen kan hjälpa dig med din resa för att möta ditt kraftdjur, Blunda sedan ta djupa andetag medan du fokuserar uppmärksamheten på att få kontakt med det djur som fungerar som din andliga vägledare. Föreställ dig att du är i en magisk skog och ropar på ditt kraftdjur, utan att ha någon föreställning om vilket slags djur det är. Tillåt dig att se och känna det djur som är din guide. Sedan kan du ställa vilken fråga du vill till denna andliga varelse, i synnerhet om din koppling till naturen och miljön. 

Må gott och Lev väl. Kram Medda

When life rains on your parade, dance in the puddles 🌈

🌺Änglar IFokus

Annons:
Medda
9/9/14, 11:25 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Trött och yr efter en lång dag upptäcker jag att jag har glömt bifoga bilden på kortet. Men här kommer den

When life rains on your parade, dance in the puddles 🌈

🌺Änglar IFokus

Tarotstollan
9/9/14, 11:26 PM
#2

Jättefint, här är en "galen katt tant" till!😉🐱

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Medda
9/9/14, 11:30 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Hhaha Tarotstollan tur att vi är två iallfall 😉

Här kommer en bild på Gule 😃

When life rains on your parade, dance in the puddles 🌈

🌺Änglar IFokus

Tarotstollan
9/9/14, 11:45 PM
#4

Så fin!❤️

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: