Annons:
Etikettänglar-spiritualism
Läst 689 ggr
Medda
9/2/14, 12:49 AM

Änglabudskap 2

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej mina kära ängla vänner, idag använde jag mig av Doreens Änglaterapi och kortet jag fick fram var: Lyssna till dina intuitiva känslor. 

Det som spontant kommer upp i mig med denna kort, är att det händer att känslan jag får i mig inför vissa saker och logiken krockar. Det som verkar mest logiskt är inte alltid överens med min intuition. Och många gånger upptäcker jag rätt så snabbt att jag borde lyssna mer till mitt inre och att lita på att den leder mig på rätt väg. 

Budskapen med detta kort är: Din kropp tar emot sanna budskap från det gudomliga. 

Dina änglar vill att du ska veta att du alltid tar emot gudomliga budskap även om du inte lägger märke till dem. Dessa meddelanden kommer huvudsakligen genom dina fysiska och emotionella sinnen för din kropp är extremt känslig för subtila energier. Ibland kanske du inte förstår dina känslor men de har alltid en sann, bakomliggande visdom.  Du har fått detta kort för att du har ställt en fråga som din kropp redan har svarat på genom fysiska och emotionella känslor. Nu uppmanas du att lita på dina känslor och omedelbart handla i enlighet med dem. Be änglarna att skydda och vägleda dig så gör de det genom dina intuitiva förnimmelser. 

 Med dessa kort kommer även övningar, övningen till kortet är: 

Känn efter om du har några spänningar i kroppen. Det är tecken på att dina muskler reagerar på dina, eller andras, tankar och känslor. Blunda och föreställ dig att du samtalar med en spänd muskelgrupp i din kropp. Fråga musklerna varför de är spända. Lyssna till svaret som kommer i form av en tanke, känsla eller kanske till och med ord eller syner. Din kropp kommer att tala om för dig hur den reagerar på ditt jobb, dina relationer, dina vänner  och andra områden i livet. Lita på kroppens sanna visdom. 

Dela gärna med dig om dina tankar gällande detta kort. 

Må gott och lev väl. Kram Medda

When life rains on your parade, dance in the puddles 🌈

🌺Änglar IFokus

Annons:
[Bettanbop]
9/2/14, 7:00 PM
#1

Jag måste nog börja lyssna lite mer på min intuition. Ser, läser och får till mig det på flera håll och kanter att jag ska lyssna på min intuition. Och min kropp talar om väldigt tydligt att något inte är som det ska.

Medda
9/2/14, 11:42 PM
#2

Det behöver jag med, särskilt när jag gör övningarna här på sidan 😃

When life rains on your parade, dance in the puddles 🌈

🌺Änglar IFokus

Upp till toppen
Annons: