Annons:
Etikettänglar-spiritualism
Läst 871 ggr
Medda
8/31/14, 11:35 PM

Ängla Budskap

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej mina kära ängla vänner. Tänkte starta igång och dra ett  "daglig " (dock kan det bli någon dag då det inte kommer något som tors/fre då jag är bortrest) kort från Ängla orakelkorten jag har som ett budskap för "dagen efter" (kommer lägga upp dem på kvällen för nästa dag). Dessa kan vara bra verktyg, ge oss tankeställare, en aha upplevelse  eller rent av en konversationsstartare. Jag kommer att använda mig av två olika orakelkort, änglaterapi och healing med änglarna, båda av Doreen Virtue. 

Det kort som kom upp idag  gällande imorgon är: Intention

Spontant tänker jag av någon anledning på donationer, ge hemlösa pengar, hjälpa folk mm. Jag måste vara ärlig och säga att jag ibland kommer på mig själv tänka, "nu får jag en pluspoäng i karma och mänsklighet" 😞 Och i samma sekund som jag kommer på mig själv så ger jag mig själv en "invändig" utskällning. Varför gör vi det vi gör? Varför hjälper vi människor? Gör vi det av totalt blank renhet eller ligger det annat bakom? Och om det är så är vi medvetna om det? Gör vi saker för att vi genuint och helhjärtat vill göra det eller hoppas vi på att något positivt kommer ut från det som är till vår fördel? Jag tror att vi alla har väl varit på båda sidor men visst vore mänskligheten underbar om alla kunde hjälpa varandra utan att förvänta sig något tillbaka vare sig i den "riktiga världen" eller den andliga. Sen självklart finns det en stor risk till att vi blir tagna för givet eller rent av utnyttjade när vi ger utan att vi förväntar oss att få tillbaka, men leendet på den hemlösa när man kommer med en macka och kaffe, eller glädjen i människor som lever i fattigt (eller i fattiga länder) när de får kläder, skor, hygien  artiklar, glädjen i att de åter börjar tro på mänskligheten, att det finns människor som bryr sig. Det mina vänner är belöning nog.    

Så nu mina vänner ska jag sluta babbla och skriva ner betydelsen av kortet. 

Kortets betydelse: Dina syften skapar erfarenheter, Vad planerar du ska hända? Var säker på att dina tankar och känslor speglar dina sanna syften. 

Genom att dra detta kort ber dig änglarna att se över dina förväntningar, Vad förväntar du dig ska hända idag, imorgon eller i framtiden? Dessa förväntningar är fröna av ditt syfte. Ett syfte betyder att du har satt upp ett mål och planerar att nå det. Dina syften styr dina erfarenheter. Änglarna ber dig att välja och fylla dina intentioner med kärlek. Se dig själv och andra som lyckliga, framgångsrika och fridfulla. Genom att ha dessa andligt sinnade syften hjälper du dig själv och andra. Änglarna kan hjälpa dig att ersätta negativa mentala vanor med mer stärkande tankar, om du ber om deras hjälp. 

Så detta var första budskapet. Må gott och lev väl. Kram Medda

When life rains on your parade, dance in the puddles 🌈

🌺Änglar IFokus

Annons:
TezzD
9/1/14, 9:21 AM
#1

Tack Medda ❤️

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[NeferNefer]
9/1/14, 2:32 PM
#2

Tack 🙂

[Bettanbop]
9/1/14, 8:29 PM
#3

Tack medda 👍

Upp till toppen
Annons: