Annons:
Etikettupplevelser
Läst 840 ggr
GiraffTunga
2014-08-17 12:22

Känna av

Att kunna känna av skyddsänglar och kraftdjur hur känns det?

Att kunna känna deras kraft, liv och kärlek… Man känner sig trygg. Alla har en svår tid speciellt jag och jag har varit i den tiden men nu är jag halvvägs från mörkret. Vad menas med halvvägs från mörkrets?

Innan jag kom hit till iFokus hade jag problem. Stora problem. Jag hade någon slags negativ känsla inom mig i min förra lägenhet. Jag hörde lådor öppnas lite, hörde slags 5 shampoo ramla i badkaret sammtidigt fast inget ramlade????? sedan det värsta jag fick av min rädsla Hallucinationer. Jag såg en lång tjej 15 14 åldern. Röda shorts vitt linne brunt rakt hår. Hon gick till toan minns jag. Sedan strömmavbrott hemma ensam, vinter 17 tiden. Skrek, rädsla och sprang ut till balkongen. Såg liten tjej. Sedan 2 bankades under sängen 1 gång i elementet, viskas mitt namn i mitt öra. Jag hade stora problem och det var mitt egna helvete. Googlade och kom till Övernaturligt iFokus sedan Änglar osv. OBS fick vara hos skolsystern och ta terapi.

Jag har haft detta mottot i några veckor nu

Om du är i helvetet och är rädd fortsätt gå tills du hittar ljuset. Det enda du behöver göra är att ta bort din rädsla och gå framåt. Nu är jag halvvägs eftersom jag är förvirrad och trött. Ville bara glömma allt innan jag var halvvägs hade ingen ide för att kunna ta ut mina känslor har varit ensam och inte kunnat prata med någon av detta så innan jag kom halvvägs så brukade jag stå stilla utanför fönstret och tänka ut allt och få ut tårar och riva mig för att lugna ner mig. Det var jag i mitt helvetet men nu är jag mellan helvetet och himlen säger vi och jag är inte så lugn, stressad men glad utanför mig själv. Brukar prata ut allt för mina kraftdjur och skyddsängel för att lugna ner mig. Är inte rädd men jag kan behöva vägledning. Om man försöker glömma bort om kraftdjur och skyddsänglar så är det omöjligt eftersom min halva hjärna är tankar om dem. Det värsta är att folk inte vet vad dom är och flesta tror inte ens på kraftdjur men det bästa är att man vet vem och vad dem är. Efter allt detta så har jag kunnat känna av folk. Och har uggla som mitt kraftdjur och får en jätte bra syn i mörkret. Förrigår såg jag 3 spindlar som var mörka som natten. Efter att veta dessa saker så får man förmågor som man inte själv vet, känna av och det är helt otroligt.

You can not judge me unless you know me.

Annons:
[Bettanbop]
2014-08-17 14:28
#1

Tack GiraffTungan för att du delar med dig om hur du mår och vad du upplever. Här på Änglar kan du prata ut om det du vill och få stöd. Vi finns här för dig. Med tanke på din ålder har du gjort att himla bra jobb med att komma halv vägs till ljuset☀️ Och du har fått fina kunskaper utmed din väg du går, Nu blir din väg bara ljusare och ljusare ju längre du kommer🤗

Alla har vi ju haft svårigheter mer eller mindre på något vis. Jag blir så lätt och varm om hjärtat när jag hör människor som hittar sin väg och är på väg ut ur mörkret,

GiraffTunga
2014-08-17 14:42
#2

🐖😉

You can not judge me unless you know me.

Upp till toppen
Annons: