Annons:
Etikettoff-topic-sandlådan
Läst 899 ggr
[Wolf.]2
8/14/14, 4:44 PM

God Eftermiddag 14 / 8

God Eftermiddag !

Här var det lugna gatan på i fokus,syns dom flesta är på sina jobb och semestrar som tagit slut.

Känner mig lite smått slut,går ju en nagelskulptörs kurs hos en bekant och det är hur kul som helst men ganska jobbigt att sitta och fila och fila och fila tills händerna krampar Skrattar

Gjorde en ny uppsättning på mig själv idag och man ser skillnaden på att jobba med andra för på andra är det så himla lätt att fila sönder nagelbanden så dom börjar blöda för man känner ju liksom inte som när man gör på sig själv.Fast jag lyckades fila sönder ena sidan av mitt pekfinger så blodet rann men roligt är det i alla fall.

Det här kommer jag absolut inte att göra på andra,på tok för jobbigt och tar för lång tid för att jag skulle ha ro och sitta med andra  så det är enbart för hemmabruk och bara på mig själv.Bekvämt och bra så man slipper boka tid om nån nagel går sönder.

Hoppas ni alla haft en bra dag hittills och jag önskar er en fortsatt fin Torsdag Blomma

Annons:
[Bettanbop]
8/14/14, 7:44 PM
#1

Jag tycker det låter lite kul med nagelskulptörs kurs. En kul grej att kunna även om det inte blir ett jobb man kommer att jobba med.

Har snart gjort men andra arbetsvecka efter semestern och vill redan vara ledig igen😃 för mycket folk omkring mig😛

Bläääääää!!!!!!!  jagade just ut lillkissen igen som kom in med en mus i käften. Hon är tre och en halv månad och fångar redan möss🥵

Men annars har jag haft en bra dag.

Upp till toppen
Annons: