Annons:
Etikettänglar-spiritualism
Läst 1440 ggr
Medda
8/9/14, 6:45 PM

Sökes

Hej alla kära Ifokusare.

Jag har till och från i ett par år arbetat med tarot/änglakort, samt med att utveckla min andlighet och kontakter med guider och änglar. Dock har jag känt en stor ensamhet i detta, då ingen i min omgivning har något intresse av varken det ena eller det andra. 

Så nu väljer jag att skicka ut en intresse förfrågan: För mig hade det varit jätte trevligt att samlas ett gäng någon gång då och då, prata om tankar, ideer och erfarenheter över en fika. Själv bor jag i Malmö trakten. Så undrar nu om det finns någon/några som hade velat ses över en fika och lite trevligt samtal. 

Har även slängt ut trådar i andra forum. Ju fler desto trevligare 🙂

When life rains on your parade, dance in the puddles 🌈

🌺Änglar IFokus

Annons:
desti
8/9/14, 7:03 PM
#1

Oj vad roligt jag skrev tidigare i någon tråd om att eventuellt träffa någon som bor i Skåne e och bara prata av oss lite. De flesta fick jag för mig både långt ifrån Skåne. Känner ingen som har liknande hobbys som jag;) det finns vissa kurs gårdar eller liknande i Malmö nyaandrum och soltemplet hade varit kul att gå ditt och fika eller nåt. Nä vi får fixa något ;) dock är jag sängliggande nu pga ryggbekymmer men snart är jag på benen igen. Vad kul Medda 😃

Medda
8/9/14, 10:02 PM
#2

Va kul Desti.

Det är tyvärr inte lätt att hitta människor med liknande intressen. Jag kan skicka mitt nr så är det bara höra av dig när du mår bättre. Hoppas vi blir ett par st 😃 Krya på dig

When life rains on your parade, dance in the puddles 🌈

🌺Änglar IFokus

[Bettanbop]
8/9/14, 10:33 PM
#3

Men så kul!!! Vilket bra initiativ Medda👍

Hoppas ni får bra kontakt och att ni verkligen träffas, Så alla som vill och som bor i närheten av Malmö, hör av er till Medda.

Själv bor jag i  andra änden av landet, i Skellefteå så det blir lite långt att åka för mig.

Kram

desti
8/9/14, 10:44 PM
#4

Oj vad bra ;) något kul händer . I flera år har jag känt bara en person som gillar samma saker. Kul 😀

Tarotstollan
8/9/14, 11:28 PM
#5

Vad kul att du i alla fall hittade en Medda. Hoppas att ni kan träffas när desti mår bättre! Lycka till!🌺

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Medda
8/10/14, 12:43 AM
#6

Ja Skellefteå är en bra bit bort men vem vet vad som händer i framtiden. Någon kanske får för sig att ordna ihop en liten konvent 😃

When life rains on your parade, dance in the puddles 🌈

🌺Änglar IFokus

Annons:
[Sol69]
8/10/14, 7:08 PM
#7

Bettan gör du bryggan redo för alla som orkar åka till Skellefteå 😃 Skämt och sido hur långt upp ligger det??? Vet att jag ska till Bollnäs i framtiden 🤔

[Bettanbop]
8/10/14, 7:30 PM
#8

Vi har ca 80 mil ner till Stockholm 😉 så det är en bit till från Bollnäs du får äka för att komma upp till mig 😃

[Sol69]
8/10/14, 7:40 PM
#9

Ska karln dra mig till Bollnäs och hälsa på dottern kan jag väl dra honom 20 mil extra för en kopp kaffe på din brygga Bettan 😃Blir ju bara 40 mil extra 😂

[Bettanbop]
8/10/14, 7:48 PM
#10

Eller hur, säg till när jag ska sätta på pannan 😃

desti
8/10/14, 9:28 PM
#11

Hihih jag är bara glad att någon finns söderut så Medda vi för träffas så fort jag blivit bättre så för vi skryta till de andra. Sen tycker jag att vår fina avlånga land är stor men ingen omöjlighet att nån gång träffas någonstans mitt emellan; )

[Wolf.]2
8/11/14, 12:17 PM
#12

Va kul Medda och vilken flax att ni bor så nära.Lycka till och hoppas ni får det fantastiskt trevligt 😎

Skaru te Böllnäs Sol få bara inte lappsjukan för där dör allt ut så fort butikerna har stängt.Det är som om alla bara går hem till sig 😃Bodde i Alfta utanför Bollnäs som barn och är väl bekant med dom trakterna.Vackert och fint men ofta väldigt dött😴😃

[Sol69]
8/11/14, 6:50 PM
#13

Fråga karln om vi kunde ta en tripp extra till Bettan på 40 mil. Han började asgarva och så att vi får vänta tills båda har körkort och kan köra. Men bara hon inte sätter på kaffet när vi åker från Bollnäs 😂

Annons:
[Bettanbop]
8/11/14, 8:14 PM
#14

Hahaha hälsa honom att jag kör sträckan Skellefteå - Södertälje ensam tur och retur, inte värre än en vanlig arbetsdag 😉 Kaffet sätter jag nog på ändå för min kar är en kaffetunna 😃

Säger du det Wolf. Min syster och vår kompis älskar att vara i Bollnäs. De åker dit varje sommar på semestern 😃

Upp till toppen
Annons: