Annons:
Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 956 ggr
[Bettanbop]
8/8/14, 10:02 PM

Sökes

Hej på er alla ängla vänner👋

Jag skulle behöva en Medarbetare här inne på Änglar. Någon som kan hjälpa mig att besvara frågor, lägga in artiklar, berättelser och vägledningar.

Jag är så tacksam att ni alla hjälper till ändå så att våran sajt flyter på, för ibland får jag idétorka. Blir så glad när någon ställer en fråga och när någon berättar om någon upplevelse

Skriv gärna ett pm till mig om du kan tänka dig att bli min Medarbetare så kan jag framföra det till vår Sajtvärd då hon tittar in.

Presentera dig lite kort vem du är och vad du har för erfarenheter om Änglar och närliggande ämnen. Behöver inte veta vad du har för skostorlek😉

Annons:
[Sol69]
8/9/14, 8:39 PM
#1

Men Bettan är inte skostorleken viktigast av allt 😂

[Bettanbop]
8/9/14, 10:36 PM
#2

Nej nej Sol……. det är ju hatt storleken som är viktigast 😂

[Wolf.]2
8/11/14, 12:11 PM
#3

Min hatt har den rätt storlek då tro,kolla i avataren 😉😃den är nog för stor skulle jag tro 🎧

Skämt och sido hoppas du hittar en medis Bettan och tummen upp för du gör ett kanonjobb här inne 👍🌺

[Bettanbop]
8/11/14, 8:33 PM
#4

Tack för tummen, jag gör så gott jag kan. Men egentligen är vi ju alla Medarbetare här. Vi hjälps ju åt alla med att hålla igång sidan 😃

Din hatt är alldeles lagom och i perfekt storlek, jag är så tacksam för all hjälp 🤗

Medda
8/11/14, 8:50 PM
#5

Jag hade gärna hjälpt till, men vet inte om jag har tillräckligt med kunskaper för det 😐

When life rains on your parade, dance in the puddles 🌈

🌺Änglar IFokus

[Bettanbop]
8/11/14, 9:12 PM
#6

Det har du säkert Medda. 

Men du hjälper redan till genom att finnas här 🤗 Tack! ser fram emot att fortsätta vår bekantskap 🙂

Annons:
Upp till toppen
Annons: