Annons:
Etikettänglar-spiritualism
Läst 1819 ggr
GiraffTunga
7/29/14, 10:22 AM

Daimon/Demon

Det kan vara bra att veta om Daimon/Demonerna.

Det finns personer som gör ritualer på att kalla på Daimoner. Ritualerna är från religionen satanismen och det är mycket mörk ritual. Det är synd att det finns mycket unga personer som utför ritualer. Men har dom några idér vad som händer efter ritualen? Jo det kan komma mycket problem till personen som utförde ritualen.

( Det är bra att veta om Daimoner så tänkte säga det jag vet till er)

Det finns mycket filmer om demoniska besattheter. Hmm exemple filmen

" The devil inside " Jag gillar filmen för älskar skräck. Men det finns andra filmer som Paranormal Activity. Där är det ren onska om demoner eller andar. Paranormal Activity verkar vara som att det har hänt på riktigt men sanningen är att dom försöker skrämma er. Förutom Anneliese Michel.

Anneliese Michel.

Anneliese var en tjej som var besatt av Daimoner. Hon såg personer som var döda något sånt tror jag. Detta är absolut riktigt kan jag säga och det är fruktansvärt! Hennes ansikte, kropp blev förstörd på grund av Daimonerna. Säger absolut inte detta för att skrämma er utan att ni ska vara försiktiga. Kan inte visa bild på Anneliese för det kan finnas barn som läser detta. Återigen inom exorcismen på Anneliese så dog hon. Det kunde ha varit 15 + Daimoner i henne. Vill ni se Anneliese hur hon såg ut så är det bara Google Bilder och söka Anneliese Michel.

Det är så synd att det finns mycket ondska här.

Vad är en Daimon/Demon

Jo en Daimon är en ängel fast inte god av ljus utan en fallen av mörker. Dom finns i helvetet och Daimoner finns inom Kristendomen och Islam. (osäker på Judendomen) Daimoner har ingen godhet. 100% ondska.

Demonisk Besatthet?

Jo inom änglarna så får dom inte besätta folk utan att fråga Gud.  Men dessa Daimoner kan besätta folk utan att fråga någon. Det kan va mer än 10 stycken i en person. Förjävligt..

MEN!

Änglarna (goda) om det är så att någon är besatt som exempel Anneliese så är det änglar runt henne och hjälper henne. Men hon dog men nu är hon i Himlen med fred, kärlek, ljus och allt.

Änglarna tillåter inte människorna lida pågrund av dessa dumma elaka Daimonerna. Jag förstår inte varför det finns folk som är satanister för alla vill väl ha fred och kärlek men dom får ju bara lida… Om ni tror att ni kan bli besatta så kommer det inte hända. Ni har beskydd av era änglar och här tillåter vi inga Daimoner komma! 😃 Här får bara dom goda komma!

You can not judge me unless you know me.

Annons:
[Bettanbop]
7/29/14, 4:57 PM
#1

👍

[Wolf.]2
7/29/14, 5:17 PM
#2

Fokusera på ljuset och lämna det mörka att förinta sig självt för det är just det som nu pågår i universum och ju mer vi vänder ryggen åt det mörka ju mer ljus fyller vi oss själva med.

Oavsett vilken form av mörker som finns så pågår en enorm kamp för ljuset och ljus övervinner alltid mörker oavsett hur svårt en människa kan ha med något väsen som slagit följe.

Ingen går förlorad,allt och alla kommer att förvandlas till ljus.Vi har nu börjat nå en kulmen på det hela där även mörker får ge vika för ljus.Med andra ord så kommer även mörka väsen att förvandlas till ljus.

Vi går in i en tid där förvandling sker,än finns mycket för alla ljusbärare och Änglar att ta itu med men vi närmar oss med stormsteg sen är mörkret ett minne blott när vi nått den kulmen 🌺

GiraffTunga
7/29/14, 5:27 PM
#3

#2 Väldigt bra skrivet, I agree. 😉

You can not judge me unless you know me.

Zamizen
7/29/14, 5:38 PM
#4

Jag tror inte en demon är en fallen ängel, jag tror att en demon är av rent mörker som finns i det "mörka riket" där djävulen bestämmer. Sedan så behöver man inte göra en ritual för att tillkalla en demon, det räcker med anden i glaset. Sedan så kan man vara så negativ som person att man blir besatt eftersom man blir ett mycket enklare byte. Sen är det inte så bra att kolla skräckfilm eftersom OM du skulle bli besatt så skulle demonen kunna utnyttja det.

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

GiraffTunga
7/29/14, 5:47 PM
#5

Bra att få veta vad du tror Zamizen.

Jag tror att dom är fallna med satan där i helvetet med tortyr och allt. Jag stör mig att folk tror att anden i glaset inte är farligt att anden går iväg när man slutar gör anden i glaset men nej för det är en Daimon där vid dom.

You can not judge me unless you know me.

Zamizen
7/29/14, 7:22 PM
#6

Man får ju inte kontakt med en demon varje gång man kör i anden i glaset, utom bara vid vissa

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

Annons:
Upp till toppen
Annons: