Annons:
Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 718 ggr
[Bettanbop]
2014-07-22 18:00

Nya medlemmar!

Hej alla nya medlemmar 👋

Så kul att ni vill vara med här. Här inne på änglar hjälps vi åt att svara på frågor och skriva om sådant som ligger oss varmt om hjärtat

Ibland får jag medelanden frpn några som vill ställa en "dum" fråga. Men den enda dumma fråga är den som inte ställs. Alla ligger vi på olika kunskaps nivåer, och då är det ju bra att vi hjälps åt 👍

Här på änglar håller vi en god ton och är vänliga mot varandra. Har ett öppet sinne att vi kan tänka och tycka olika men vara trevliga ändå.

Det skulle vara jätte kul om ni villa göra en kort presentation om er själva. Kanske göra en egen tråd om hur ni tänker och känner om alla våra änglar och det andliga.

Kram Bettan

Annons:
GiraffTunga
2014-07-22 22:23
#1

Är inte super duper ny här men kan ju ändå berätta om mig. 😉

Jag är ganska ung och har haft problem med det andliga när jag var liten. Så började i Övernaturligt iFokus men sen blev jag helt inne i Änglar iFokus och det var bra för alla personer här är jätte snälla. ❤️ Jag vet mycket om Ärkeänglar och skyddsänglar inklusive kraftdjur.  Ni kan fråga mig om kraftdjur, ärkeänglar, änglar, skyddsänglar och allt möjligt. inklusive onda varelser. 👻

Hoppas ni kommer trivas här i Änglar iFokus

( ni kommer bli överlyckliga att träffa dessa personer här.)

Sen så vet vi alla att Bettan lagar bästa spaggetti. 😎

You can not judge me unless you know me.

[Bettanbop]
2014-07-22 23:04
#2

Hahaha trodde du glömt spagettin 😃 

Tack för din fina beskrivning 👍

Eminza
2014-08-10 22:22
#3

Hej! Jag blev medlem här för ett par veckor sen tror jag. Är inne och läser varje dag. Tycker ni alla verkar så snälla och hjälpsamma. Jag är inte så bra på att skriva om mig själv. Så det får bli lite kortfattat. Jag är en tjej i 20 års åldern, som alltid har haft ett starkt intresse för änglar. Jag har alltid känt att det finns någon vid min sida som inte är av "denna" värld. Är tacksam för att jag hittat denna gruppen så att jag kan få lära mig mer och ta del av andras upplevelser. :) Kram på er!

GiraffTunga
2014-08-10 23:13
#4

Välkommen! Du borde ta testa och äta Bettans spagetti så blir du toppen glad! Hehehe.. det är alltid kul med nya medlemmar, berätta gärna om dina upplevelser och sånt! Alltid kul att läsa folks upplevelser.

You can not judge me unless you know me.

GiraffTunga
2014-08-10 23:14
#5

Fortvarande inte glömt spagettin såklart

You can not judge me unless you know me.

desti
2014-08-10 23:16
#6

Hej hej jag är med sen ett tag i druid och shaman och övernaturlig och spiritualism och tarot och jo massa annat. I somras började jag intressera mig mera för änglar och efter att jag läst några böcker och köpt ängla kort blev jag medlem här på änglar i focus. Jag tycker om att lära mig nya saker och gillar att "prata"med andra som har samma intressen. Tack för att jag får vara med Kram Desti

Annons:
GiraffTunga
2014-08-10 23:22
#7

Välkommen! Jasså om du är intresserad av kraftdjur/skyddsänglar/ärkeänglar/drömtydning/hemsökt så kan du skicka ett PM till mig. Vi alla är jätte glada att alla nya medlemmar kommer till Änglar iFokus

You can not judge me unless you know me.

[Wolf.]2
2014-08-11 12:03
#8

Men GT sitter du och äter spagetti än 😂😉

Ny är jag inte och kom med på i fokus första gången 2008 sen har jag bytt nick mellan varven och ibland känt att jag inte ska vara med på nåt forum men hur det är finns folk man känt flera år som drar en tillbaka in igen.

Just nu medarbetar jag på druid-shaman,tvillingflammor och himlen men tidigare var jag värd för några andliga öppna forum,dåvarande Medialt,Övernaturligt och Indianer.Startade också upp en dold andlig sajt som jag numera medarbetar på.

Roligt att se nya medlemmar som dyker upp,välkommen till er allihop 🌺

Här får du mer spagetti GT 😃

GiraffTunga
2014-08-11 12:54
#9

Hahaha Wolf du får gääärna smaka ;)

You can not judge me unless you know me.

[Bettanbop]
2014-08-11 20:29
#10

Hahaha denna spagetti 😂 

Ni nya och ny gamla är såååå välkomna in hit, jätte kul 🎈Själv har jag bara varit med på iFokus i ca 1.5 år.

Här pratar vi öppet om vad vi tänker och tycker om änglar och ärkeänglar, väsen och kraftdjur. Vi visar respekt och har en god ton till varandra.

Vi hjälps åt att svara på frågor och tala om hur vi tänker i frågan. Det är ju så vi lär oss, att vi vågar ställa frågor och försöka skriva vår tanke om det, att berätta om erfarenheter och upplevelser.

Välkomna  🌺

Upp till toppen
Annons: