Annons:
Etikettbudskap
Läst 833 ggr
[Eleya]
2014-07-22 10:47

Lorna Byrne's böcker

Är det någon som läst hennes 3 böcker?

Mamma läste dem på semestern nu och allt hon berättar låter helt fantastiskt, så nu har jag beställt böckerna och längtar efter att få läsa dem.

Diskutera gärna. =D

Annons:
[Bettanbop]
2014-07-22 23:13
#1

Hej Eleya 👋

Jag har läst hennes bok "Änglar i mitt hår" kanon bra. Berätta gärna lite om de andra.

Tarotstollan
2014-07-24 23:01
#2

Jag har dem men har bara hunnit läsa den första och den var jättebra!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Nandini
2014-07-26 19:02
#3

Jag har läst alla hennes böcker och de är fantastiska allihopa! Det kommer alltid nya aha-upplevelser för varje bok. Man blir så glad och lycklig över att läsa det hon skriver. 😃

[Eleya]
2014-08-04 17:36
#4

Nu har jag fått alla böckerna för en vecka sedan och första boken är utläst! Många glädjetårar, rysningar och AHA-upplevelser. Känner att jag har vuxit som en person och är så lycklig över det.

desti
2014-08-04 21:13
#5

Hej. Jag är ny i detta med änglar. Men läste Lornas bpk Änglar i mitt hår. Var då på semester fick beställa genom en bekant som skulle också komma till samma ställe så hon kom med boken Trappor till himlen. Alltså jag läste och läste böckerna är så bra enkla och man blir verkligen som del av Lornas familj. Hon en verklig enkel kvinna. Jag fick fundera mycket och kände mig så speciellt då jag satt där och läste om alla färgglada änglar. Beskrivningar är underbara man kan tänka sig vilken bra film det hade kunnat bli med alla färger och effekter. Bra böcker. Så fort jag är klar med denna tar jag nästa.

desti
2014-08-08 19:31
#6

Hej hej hur går det med läsning. Jag är klar med min bok nu skall jag försöka bli bättre i min rygg och köpa några till i samma stil så att säga. Tänkte beställa på nätet men bäst av allt är väl att lukta på böcker i bokhandeln innan man bestämt vilken skall man ha.

Annons:
[Eleya]
2014-08-10 18:52
#7

Hej desti, Läsningen går jättebra, för mig känns det som att sökandet är över och att jag har fått svar på frågor som fanns djupt inom mig. Har i hela mitt liv varit troende men alla religioner skrämmer mig och jag har aldrig velat tillhöra någonstans, nu är jag mer självsäker och känner att jag är mer kunnig än förut. Böckerna är fantastiska på det vis att de inte försöker övertala dig om något, den låter läsaren själv utforska och lära känna sig själv. Love it. 2'a boken har ungefär 1/3-del kvar..sedan följer tredje!!

desti
2014-08-10 21:25
#8

Eleya Visst är det så har precis känt samma sak när jag läste böcker. Längtar till bok nr 3. Kanske köper imorgon . Spännande.

Upp till toppen
Annons: