God morgon/middag/kväll

Annica möter Pehr Trollsveden

2014-07-21 21:36 #0 av: [Bettanbop]

Glad

Anmäl
2014-07-21 21:43 #1 av: [Bettanbop]

Ganska kul att lyssna på, och höra hans syn på andevärlden. Den jag skulle vilja höra är Annica Franz.

Vill bara säga innan till min specialfia att inte gå i taket nu Skämtar lugn och fin.

Anmäl
2014-07-21 23:11 #2 av: [Sol69]

Bettan jag du jag vet inte ens vad jag ska säga Galen Herre jösse SkrattarHan svamlar ju bra mycket hela tiden Tyst

Sajtvärd på Druid & Shaman och på Astrologi i fokus

Anmäl
2014-07-21 23:24 #3 av: [Bettanbop]

Håller med dig Sol. Man behöver kanske inte säga så mycket om svamlet. Men jag tänker att det kan vara bra att lyssna på flera olika medium, hur de tänker och ser.  Förhoppningsvis får det oss andra vanliga att tänka till om vår egen uppfattning, och vad tycker och känner JAG. 

Många sökande har nog lätt för att ta in och tycka samma som dessa "kändisar" istället för att läsa och lära vidare och bilda sin egen uppfattning..

Anmäl
2014-07-21 23:27 #4 av: [Sol69]

Jo men jag vet inte hur mycket jag hörde för till slut så slår öronen igen för att de blir för mycket svammel och man orkar inte lyssna länge.. Tyst

Sajtvärd på Druid & Shaman och på Astrologi i fokus

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.