Annons:
Etikettdrömmar
Läst 986 ggr
[Bettanbop]
2014-07-21 11:52

Drömmar kan vara så konstiga ibland

Nu har jag drömt igen. Drömmer ganska ofta, men dessa speciella drömma kommer bara ibland.

Jag var på jobbet med alla mina kollegor och barn fast på kvällen. En av mina kollegor hade en gäst med sig. Efter en stund börjar hon må konstigt och sluter sig inom sig själv på något sett. Hon är fortfarande kontaktbar men jag blir orolig för henne. Får veta att hon har två andar med sig som påverkar henne. Den ena vet hon vem det är men inte den andre. Så jag får frågan om jag kan få reda på vem det är och driva bort denne anden. När jag sätter mig och ska försöka så börjag några av mina kollegor sjunga massa egna ramsor högt för att också försöka driva iväg "Demonen". Det stör mig jätte mycket så jag kan inte koncentrera mig. Får känslan av att de vill överrösta mig och sätta mig på plats.

Helt plötsligt försvinner gästen, får vet att hon gick på en promenad för att lugna ner sig själv. När jag går för att ta hand om barnen så kommer det in två män, dessa män är tydligen medium. Medans jag är upptagen med barnen så börjar en av männen gå runt till alla och healar och kanaliserar, även barnen. När jag är klar med mitt med barnen så går jag fram för att ta reda på vad som händer men då är de klara och på väg att gå. "Men jag då?" säger jag. Alla vänder sig om och stirrar på mig som om jag kom från ingen stans. "Va, vad då du då?" säger någon, de tittar på mig som om, vem är du? 

När vi sedan har lagt barnen för vila så sätter vi oss runt ett mat bord. Alla borde vara hungriga nu tänker jag, men ingen verkar reagera när jag frågar. Då går jag och tar fram något åt mig och frågar om någon mer vill ha, men ingen verkar höra mig. Då blir jag så besviken och arg.

…sen vaknade jag

Ja konstiga drömmar, och det är ju så svårt att återge hur det var i text. Känslorna kommer ju inte fram.

Kan tillägga att redan nu före kl 12, har jag haft två besök av andar, men ingen som har sagt något, inte som jag uppfattat iallafall. 

Om någon vill göra ett försök att tolka drömmen, så varsågoda🙂

Kram 

Annons:
Choklad
2014-07-22 11:00
#1

En lång och intressant dröm, unikt att du kommer ihåg så pass mycket av den.

Känner du dig utanför på något sätt, i ditt mediala liv? Ungefär som att du har en känsla av att inte passa in ibland alla dessa "duktiga".  Och att vill ta hand om det som är nytt inom dig, men att du känner att dina ansträngningar inte syns eller accepteras?

Männen kan vara de krafter, energier som du ger ut, och då handlar det om att vara just medial, dina mediala krafter som du har, men på ett annat plan som du ännu inte riktigt förstår. Eller är medveten om ?

Ang. demonen så är det något som du behöver reda ut inom dig, ta reda på vad det är som stör dig, och varför. (allting, för det mesta, i en dröm handlar om dig själv, det finns undantag dock)

Vad drömmen troligen vill säga dig är just "vem är du?"  Kanske det är dags för dig nu att finna ditt rätta jag, dvs vad du vill göra med ditt liv. Jag tror att du står inför en tid där du får kämpa lite för att få reda på vem du egentligen är. 

Lycka till ! ❤️

U R us

[Bettanbop]
2014-07-22 12:34
#2

Tack Choklad för din tolkning 👍

Jag är i en medial utveckling och har nog inte hunnit ikapp mentalt än.

Choklad
2014-07-22 12:48
#3

där ser man. känn tilltro till dig själv ❤️

U R us

Upp till toppen
Annons: