Annons:
Etikettärkeänglar
Läst 2257 ggr
GiraffTunga
2014-07-18 10:57

Jobba med Ärkeängeln Mikael

Har läst men kopierar inte detta. Läst i många sidor.

Vad hjälper Mikael med?

Mikael är Ärkeängeln av skydd. Mikael är den ängeln som är närmaste och kraftfullaste ängeln. Mikael är den enklaste att ha kontakt med också.

Mikael hjälper dig med

  • Skydd
  • Rensar huset
  • Trygghet

Hans skydd är hos dig minst 3 dagar.

Känna igen Mikael

Mikaels färg är elektrik blå. Hans element är eld. Du måste inte ha eld för att jobba med honom.

Mikaels tecken

 Mikaels tecken är att man kan känna hans energi

Blixt med vit och blå eller lila eller röd kant.

Jag såg en blixt med röd kant engång när det regnade.

En till ramsa.

Ställ avsikten:. Bara säga högt eller mentalt, "ärkeängeln Mikael Jag uppmanar er nu att hjälpa mig i mitt liv jag ber att ni vägleda mig till rätt karriärväg som är i linje med mitt liv purpose. Vägled mig mot det högsta och bästa resultatet. Tack. "Du kan också statliga detaljerna som "Jag behöver hjälp med att hitta arbete, som har en tydlig väg, skydd, hjälp med min dator, skydda mina nära och kära utomlands tack Michael " Sen kan du alltid säga " Så ska det bli " Amen " Eller vad du tycker passar bäst.

Hur jobbar man med Mikael?

  1. Sitt bekvämt på en stol eller soffa
  2. Fantasera Mikael i blått elektriskt ljus runt honom med hans vingar och svärd
  3. Nu se en gyllene cirkel av ljus från himlen strömmade ner omkring dig. Känns som om du sitter i en gyllene cirkel av detta kärleksfulla ljus.
  4. Säg " Ärkeängeln Mikael jobba med mig idag amen " eller "Ärkeängeln Mikael snälla va vid min sida amen "
  5. Nu så ska du se att Mikaels blått kommer från hans svärd och runt om dig. Det blåa är skydd och kärlek.
  6. Fråga Mikael om hjälp vad du än behöver
  7. Sen kommer det änglar runt Mikael. Änglarna är dom som kommer skydda dig. "Änglarna av skydd, Mikaels armé"
  8. Säg tack till Mikael och du måste tro att du är nu skyddad och trygg.

9. Ha kvar det blåa runt dig hela dagen.

10. Lita på att Mikaels armé är runt dig och skyddar dig.

You can not judge me unless you know me.

Annons:
WhiteLight55
2014-07-18 14:05
#1

😃

[Bettanbop]
2014-07-18 20:13
#2

Bra sammanställning GT, bra text 👍

GiraffTunga
2014-07-18 21:39
#3

Tack Bettan. ;)

You can not judge me unless you know me.

yamher
2014-07-20 21:21
#4

de flesta ärkeänglarna är nära, och lika enkla att nå. Och de kan försvara oss oavsett vem som kommer. Det räcker med tanken :)

Alis volat propriis Oskyldig

[Bettanbop]
2014-07-20 22:05
#5

Tummen upp 👍

Upp till toppen
Annons: