Annons:
Etikettärkeänglar
Läst 856 ggr
GiraffTunga
7/18/14, 10:31 AM

Kraftfullt

Hej idag imorse så bad jag alla änglar, Gabriel & Mikael att hjälpa mig vad som än händer. Men när jag skulle be så var det nog en av dem största kraftfullaste energin som jag kände. Det kändes som den kom från Mikael. Har aldrig känt så. Men när jag gick ur sängen så kände jag av 4 änglar bakom mig, skyddsängel, Gabriel och Mikael bakom mig. Gabriel & Mikael var mycket större än änglarna. Kände av Mikaels svärd och Gabriels blomma. Sen letade jag och hittade hur man kan jobba med ärkeänglarna. Jag valde Mikael. Ska göra ett inlägg snart om hur man kan jobba med Mikael.

You can not judge me unless you know me.

Annons:
WhiteLight55
7/18/14, 2:06 PM
#1

Grattis och vad roligt! Ja han är ju kraftfull!

[Bettanbop]
7/18/14, 4:26 PM
#2

Toppen GT 😃

GiraffTunga
7/18/14, 9:40 PM
#3

Ja det var nog det kraftfullaste jag har känt

You can not judge me unless you know me.

J-Artur-K
7/19/14, 6:24 PM
#4

Härligt :) Man bruka säga att Ärkeänglar är ett huvud högre än Änglar. Så det där med storleken du såg stämde säkert :)

Ny dag nya möjligheter

[Bettanbop]
7/19/14, 11:05 PM
#5

Har inte tänkt så mycket på det, storleken.  Men nu när ni nämner det så är ärkeänglarna större. Och står bakom ryggen oftast.

J-Artur-K
7/20/14, 12:16 AM
#6

Är härligt när man får känna av saker väldigt kraftigt. Finns ju väldigt mycket kraftiga skepnader i olika slag på andra sidan. (Använder ordet skepnader för behöver ju inte vara just Ärkeängel)  Man kan känna direkt fysiskt på en själv kraften dom har. (Känns härligt så inget misstolkas)

Ny dag nya möjligheter

Annons:
GiraffTunga
7/21/14, 11:04 AM
#7

;)

You can not judge me unless you know me.

Upp till toppen
Annons: