Annons:
Etikettänglar-spiritualism
Läst 756 ggr
GiraffTunga
7/13/14, 9:15 PM

Tappat tron

Hej jag vet att jag inte har varit inne här, egentligen hela iFokus. Jag har inte varit inne för har behövt ensam tid att tänka ut allt. Har inte pratat med änglarna på 3-4 veckor. Har varit svårt för mig och ja. Tappade tron på allt och bara tog bort kontakten med allihopa. Tänker mycket innan jag sover eftersom är kreativ då.

 Aja har tänkt nu att det beror på att jag är deprimerad. Har blivit ganska lätt arg och har tänkt att börja om imorgon. Ska fråga om vägledning idag kväll och hoppas att dom dyker upp och låter mig minnas i en dröm. Kan göra inlägg om jag minns. Ska fråga Gabriel för han är bra på vägledning tycker jag och han är tydlig så man vet att det är han. (Hoppas att jag får vägledning) Sen känns det som någon jag har haft kontakt med förut håller på gå bakom mig. Det har hänt sedan jag tappade tron och hållde mig borta. Men nu ska jag starta om.

You can not judge me unless you know me.

Annons:
[Bettanbop]
7/13/14, 9:46 PM
#1

Alla har vi svackor och perioder då det känns så. Med tanke på din ålder (förlåt) så kan det ha med hormonutvecklingen att göra. Först ska man in i hormon stimmet och sen ska man ur det några år senare. Jag håller på i ur fasen nu🤪

Men det kan också vara så att du är i en andlig utveckling. Alla känner inte så, men jag gör det, typ lika som du. Känns som allt blir tråkigt, ingen kontakt med änglarna eller någon, känns övergiven mm. Men det går över, jag lovar ❤️ Kan kännas som en evighet, men går du inte och tänker på det så upptäcker du en dag att du är på G igen.

Kram Bettan

GiraffTunga
7/13/14, 10:11 PM
#2

Ingen fara. Hur lång tid tog det för dig?

You can not judge me unless you know me.

Zamizen
7/14/14, 5:37 PM
#3

Vad menar du med att tappa tron?

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

GiraffTunga
7/14/14, 6:17 PM
#4

Typ .. sluta tro på allt

You can not judge me unless you know me.

Zamizen
7/14/14, 6:41 PM
#5

Sluta tro på änglar?

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

GiraffTunga
7/14/14, 8:11 PM
#6

Ge upp menade jag.

You can not judge me unless you know me.

Annons:
[Bettanbop]
7/14/14, 9:29 PM
#7

Nä men då ger du ju upp om mig och Z också 😮

Du får en stor stor bamse kram av mig att hålla dig i, så ser du till att härda ut. Det kommer att komma pausar lite då och då, och då passar du på att vila och ladda batterierna inför nästa prövning. Jag finns här för dig även om det gäller annat än änglar ❤️

GiraffTunga
7/14/14, 9:55 PM
#8

Tack Bettan men lämna er kommer det inte hända nu är jag igång igen! Sanningen är att det kändes som en dålig energi var vid mig och fick mig känna så

You can not judge me unless you know me.

WhiteLight55
7/18/14, 2:07 PM
#9

Kul att du är tillbaka!

[Eleya]
7/22/14, 10:52 AM
#10

Du kan be dina änglar att lätta dit sinne och hjärta, de är inte hos dig bara för att vaka över dig..de existerar för att hjälpa dig. Min mor berätta det och det värmer verkligen i själen, så det är sant. =D

Upp till toppen
Annons: