God morgon/middag/kväll

Skriv ett inlägg....

2014-07-07 20:51 #0 av: [Bettanbop]

.... står det här uppe till vänster. Hmmm ja då gör jag väl det då men vad ska jag skriva omFunderar

Sitter här som gräsänka med en kopp kaffe och lite glass, glassen är vist slut nu i skålenFörskräckt nej jag ska inte hämta merSkämtar Tittar på Lotta på Liseberg som har bara gamla godingar som gästartister i dag Tummen upp Nanne, Lena PH, Mikael Wie, Jessica Andersson mm. Och inte kan jag skruva upp ljudet ordentligt för maken sover och ska jobba i natt.

Anmäl
2014-07-07 20:53 #1 av: [Bettanbop]

Hahaha skriv egentligen något helt annat först om en ande kommunikation,  men den ville inte datorn lägga upp Skrattar Men detta gick för sig Skämtar

ja jag säger då det........ Cool

Anmäl
2014-07-07 22:03 #2 av: Tarotstollan

Ja, så kan det gå när inte datorn vill jobba!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2014-07-10 21:07 #3 av: [Sol69]

Ja du Bettan ibland kan man ha riktig idetorka.. och önska att någon annan kunde skriva lite på sajterna.. För det blir inte mycket till aktivitet annars.. Det är ju så att vi alla är inne mera sällan på sommaren,, och skriver ingen så händer ju inget..

Sajtvärd på Druid & Shaman och på Astrologi i fokus

Anmäl
2014-07-10 22:34 #4 av: [Bettanbop]

Du har alldeles rätt Sol, skriver ingen så händer det inget. 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.