Annons:
Etikettandlighet-andar
Läst 1055 ggr
[Diana.K]
7/2/14, 2:49 PM

Skyddängeln?

Hej! Jag vet att jag har 3 stycken skyddsänglar (fått det bekräftat av två oberoende personer) och har den här veckan hört ljud, hårborsten rör på sig och duschdraperiet. Är det någon som vet om det är mina änglar som försöker säga något till mig?

Annons:
GiraffTunga
7/2/14, 3:42 PM
#1

Ja. Det kan vara dina änglar men för att vara säker på det så får du fråga dom. Lägg ett papper & penna och fråga vem det är och låt ängeln skriva sitt namn / vem hen är på pappret.

You can not judge me unless you know me.

Zamizen
7/2/14, 7:49 PM
#2

sök på "Andeskrift" eller "automatisk skrift" på google, så står det mer om hur du ska göra som ovan sa.

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

[Bettanbop]
7/3/14, 7:14 PM
#3

Du kan också sätta dig på ett lugnt och tyst ställe och slappna av. När du kommit ner och andas lugnt och harmonisk och tankarna har tystnat så kan du fråga dem. T.ex. "Jag vill att mina änglar kommer mig nära och svarar vänligt på min fråga. Är det ni änglar som ……?" Glöm inte att tacka dem efteråt.

🤗 Bettan

[Diana.K]
7/4/14, 4:35 PM
#4

Okej, tack för hjälpen! Tycker dock det är sjukt läskigt och göra det men ska försöka, är lite nervös…

Zamizen
7/4/14, 4:59 PM
#5

var inte rädd, om du är rädd så blir det inte bra. släpp rädslan och sedan gör det.

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

[Diana.K]
7/4/14, 9:59 PM
#6

Ska försöka! Tror på andar och änglar. Har varit med om obehagliga saker, oförklarliga saker. Varje gång jag mår dåligt börjar dessa spöka med mig, och jag hatar det just för att jag blir så rädd. Har ännu inte vågat ta kontakt med mina änglar. Är lite rädd fortfarande. Jag vet att jag har ett sjätte sinne, drömmer sanndrömmar och spöken gillar och spöka med mig men har alltid varit så rädd för spöken/änglar/andar. Just nu mår jag jättedåligt och just nu spökar det som mest….

Annons:
[Bettanbop]
7/4/14, 11:22 PM
#7

De oförklarliga händelserna brukar man tycka är läskiga, just för man inte förstår vad som händer och vad det är.

Du säger att varje gång du mår dåligt börjar de spöka för dig. Jag kan nästan med 100% säga då att det är någon eller några av dina nära och kära som försöker trösta dig och hjälpa dig. Så nästa gång kan du prova att säga "Tack för att du/ni försöker hjälpa mig, men jag blir lite rädd för er". Om du ändå vill ha någon sorts kontakt och få reda på vem det är så kan du be om att de kommer fram i din dröm på ett vänlig sett så att du inte blir rädd. Det funkar best när du känner att de är där hos dig.

Prata högt med den som om de var där på riktigt, eller i tanken på samma sett.

Blir man rädd ska man egentligen reagera helt tvärt om och be dem gå därifrån. Jag har sagt ibland rakt ut " Jag tillåter inga andar här just nu så gå härifrån själva annars driver jag ut er med andra medel".

Kram Bettan

[Diana.K]
7/4/14, 11:40 PM
#8

Tack för tipset Bettanbop! Jag brukar be de sluta spöka med mig, brukar säga "SLUTA" högt. Okej, ska be de komma in i mina drömmar istället, det låter som en bättre ide än att försöka ta kontakt med de. Jag vet att de skyddar mig och att de vill bara meddela att de finns här nu när jag mår dåligt. Men jag vet att de har mycket och säga då jag har haft medium som har pratat med de åt mig. Vi får se, jag kanske vågar tillslut och ta kontakt med de, jag vill våga iallafall! Vill verkligen göra det, är bara så rädd…

J-Artur-K
7/13/14, 10:58 PM
#9

Automatiskt skrift är inte direkt bara att göra. Krävs vis kunskap för det och att man bär förmåga så man kan hantera det. Automatiskt skrift är ju att du låter någon ifrån andra sidan (ex ande) kontrollera en av dina händer sedan skriver anden eller ritar med handen som anden valt. Din ena hand har du get tillåtelse för anden att använda men du kan avbrytta direkt när du vill. Men man känner klart o tydligt att det inte är du själv som styr handen. När jag har gjort det har jag frågat vilken hand anden vill använda o då har min högra han åkt upp som ex fast jag själv är vänster hänt ( fast har bara testat det är inget jag använder mig av nu men har tänkt utveckla det mera för är väldigt intressant ) Det finns ju automatiskt tal med. Du pratar automatiskt men är inte du själv som styr vad du ska säga men du kan stoppa det när du vill. Din röst kan formas om mer likt andens röst. Är du man o är en kvinna så formas rösten mer kvinnligt o kvinnliga anden. Är det en man o mörk röst , formas rösten mer mörk. Är väldigt intressant med automatiskt tal när rösten ändras med. Men det har jag bara använt mig av till nära personer jag känner mycket väl. (Det är kraftfull upplevelse o kan uppfattad skrämmande för personer med när rösten ändras så mycket o ens utseende ändras mer likt anden. Ansiktet o kroppen formas orm o man får automatisk tal så kan det vara väldigt skrämmande för personer med ) men använder inte den förmågan ofta men gör det ibland men är då att den slås på automatiskt.

Ny dag nya möjligheter

[Diana.K]
7/14/14, 10:19 AM
#10

Sjukt obehagligt. Nä, det skulle jag inte våga prova! Har inte än provat meditera med hjälp av änglarna för se vad de har att säga, vågar inte.
Har åkt till min hemstad nu och det verkar som att jag har tagit med mig någon för "någon" kom in genom ytterdörren, ingen var där och dörren stod öppen. Innan har det inte spökat där. Det låter som att någon är i köket på nätterna också.

WhiteLight55
7/18/14, 2:09 PM
#11

Man behöver aldrig vara rädd för dom. Dom är ljus och kärlek

[Diana.K]
7/18/14, 2:13 PM
#12

Har fortfarande inte vågat ta kontakt med de. Och det spökar fortfarande… :( Vågar inte sova själv på kvällarna, så ska flytta in till pappa nu medan pojkvännen är ute och reser.

Upp till toppen
Annons: