Annons:
Etikettandlighet-andar
Läst 522 ggr
GiraffTunga
2014-06-30 15:00

Hmm..

Hej.. Vad händer med er..? Tyst är det här.. Inget har hänt med mig mellan änglarna. Känner mig konstig eftersom det har verkat vara så lugnt? Så.. Tänkte prata om Kraftdjur med er. Ska förklara om hur jag vet hur jag vet vilka kraftdjur jag har. Då börjar vi! P.S. Kommentera gärna om hur ni vet varför ni har eran kraftdjur?

Hur vet jag att jag har Räv?

Jo kraftdjur kan bero på beteende, utseendet.. Jag tycker att jag har lite av rävens ögon / utseende. Sen så kommer drömmen och sedan engång på kort meditation. Jag älskar natten och ser bra i mörkret.

Hur vet jag att jag har Orm?

Nu kommer beteendet.. Jag har aldrig gillat att träffa nya människor (förutom er såklart) Inom ormens beteende så är det så när man träffar ny människa så är man så tyst och kall och inte så nära personen så möjligt. Sen efter max 4 veckor (för mig) så blir man .. snäll. Jag älskade ormar när jag var yngre.

NYTT KRAFTDJUR !!! Hur vet jag att jag har Varg?

Jo nu har jag tänkt mycket om denna kraftdjur. Min kompis har varg som huvud kraftdjur och man märker det för beteendet. Hon är ganska vild och hon bits. Hon dras till månen och älskar hundar & vargar, hatar katter. Hon har styrka och mod  men hon gillar inte familjen jätte mycket. Jag har märkt att jag börjar dra mig till månen och mina tänder är ganska vassa. Uppe & nere. Sen älskar jag vargar och hundar med. Bollar älskar jag med. STUDSBOLLAR är bäst.. Sen är det samma här att jag inte bryr mig så mycket om min familj. Vänner bryr jag mig om jätte mycket (kanske beror på ormen)  Sen är jag ganska modig  när det gäller saker som är övernaturligt.

Hur vet jag att jag har Uggla?

Jo ugglan har bra syn, hörsel & luktsinne. Jag älskade också ugglor som liten men jag har också fått en framtids dröm och det hände bara en gång. Sen gillar jag möss eftersom dom är gulliga. Haha?  Jag gillar att utforska det övernaturliga.

Det var om kraftdjur men tänkte ge lite sammasak fast om änglar? Då startar vi..

Hur vet jag att jag har speciellt band med Gabriel?

Jag vet att jag har pratat alldeles för mycket om Gabriel men som sanningen säger vi har speciellt band. Gabriels dag är måndag och jag föddes på måndag. Gabriel har gett mig en dröm. 2 stycken. Har absolut ingen anning vad han ville mig men ja.

Hur vet jag att Gabriel/Mikael/Raphael/Uriel/Lucifer är här?

När man har haft mycket kontakt med sin skyddsängel så tillslut kan man känna av dom. Jag kan känna av alla änglar & kraftdjur.

You can not judge me unless you know me.

Annons:
[Bettanbop]
2014-06-30 19:12
#1

Tack GT, du förklarar så bra 👍 Du gör allt så bra, när du gör egna efterforskningar och bildar dig en egen uppfattning och inte lyssnar på vad andra säger hur det är.

Det är väldigt spännande med kraftdjuren och vilka som betyder vad. Du får gärna fortsätta skriva mer om dem och försöka lära oss mer, för jag känner att jag vet väldigt lite om dem. Så gärna mer artiklar, fakta, efterforskningar mm om du vill.

Jag tror att jag har brunbjörnen som mitt kraftdjur, för hon kom till mig i en dröm och presenterade sig som Jossam och sa att allt är bra och lugnt, det är som det ska vara. Sedan skulle hon presentera mig för någon mer, men då vaknade jag. 

Björnar är både spännande och imponerande, har nog alltid gillat dem. Men jag gillar nästan alla djur, utom kräldjur och insekter.

Zamizen
2014-07-01 00:24
#2

Bra skrivet, sedan så tror jag inte att kraftdjurens beteende eller utseende liknar oss själva. Eftersom man har olika kraftdjur under livets gång. Så tror inte att om jag har vassa tänder så har jag t.ex. en haj som kraftdjur. Men min uppfattning och tro :)

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

GiraffTunga
2014-07-01 09:44
#3

Okej men jag tror på utseendet & beteendet. Hur vet ni att ni har eran kraftdjur?

You can not judge me unless you know me.

Upp till toppen
Annons: