Annons:
Etikettänglar-spiritualism
Läst 1310 ggr
Amimej111
6/18/14, 12:32 AM

Ängeln med fyrklövern?

Idag när jag gick ut för att ta en promenad såg jag något jättekonstigt! Jag har aldrig trott på sådant här.

En blond flicka hade ett vackert leende och räckte ut en fyrklöver emot mig. Hon bara var där mitt på vägen. Hon bar ett vitt nattlinne och hade stora blå ögon. Jag kände mig tvingad att ta fyrklövern- men precis när jag skulle ta den försvann den och flickan!

Jag är jätterädd! Känner ni något?

Fyrklöver betyder tur- betyder detta att jag kommer få otur eftersom den försvann? Snälla hjälp mig! Jag är jätteförvirrad!!

kan det vart en ängel?

Well, what do i know?

Annons:
Zamizen
6/18/14, 10:28 AM
#1

Det där skulle jag se som något positivt! Vilken vacker syn! Det menas absolut inte med något ont! Utan tvärtom. Du kanske inte han ta den eftersom det var en andlig fyrklöver, alltså så har den ingen fast form, så om du skulle tagit den skulle du gått rakt igenom. Jag skulle se detta som ett bra tecken, kanske för du mer tur nu :)

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

Amimej111
6/18/14, 10:51 AM
#2

#1 Tack! Va lättad jag blir. Hoppas det!!

Well, what do i know?

ALPHIRA
6/18/14, 11:01 PM
#3

hej Amimej111!

Tror absolut som Zamizen.

Det hör till "konstens regler" att flickan försvann precis när du skulle ta fyrklövern.

Jag tror (men vet inte) att hon kunde ha varit en ängel men hon kan också ha kunnat var ett annat välmenande andeväsen, det finns så många…

Var tacksam vad du fick. Du har fyrklövern nu.

Det kommer att gå bra för dig. Garanterat.

Amimej111
6/18/14, 11:36 PM
#4

Okej tack!

Men fyrklövern försvann med flickan? Borde inte det betyda att turen också försvann?

Well, what do i know?

Zamizen
6/18/14, 11:46 PM
#5

Nejdå, tänk inte så! Båda sakerna var andliga. Så dom var tvungna att

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

ALPHIRA
6/18/14, 11:47 PM
#6

NEJ. Varken flickan eller fyrklövern var av denna värld så det är klart dom båda försvann samtidigt.

Du har fyrklövern i ditt hjärta och sinne nu.

Oroa dig inte längre för händelsen. Det kommer att gå så bra så…

Ta vara på livet och sprid glädje. Visa tacksamhet för livet.

Annons:
Amimej111
6/18/14, 11:49 PM
#7

Tack! Jag ska köpa en lott någon gång!

Well, what do i know?

ALPHIRA
6/19/14, 6:21 PM
#8

Nja…köp en lott om du vill för den delen MEN lycka i detta fall behöver inte alls vara något materialistiskt. 🙂

Upp till toppen
Annons: