Annons:
Etikettänglar-spiritualism
Läst 1050 ggr
Medda
2014-06-16 21:16

Länka sig till andras änglar

Kanske är en märklig fråga, men kan man länka sig till en annan människas änglar och be dem att hjälpa den människan?

When life rains on your parade, dance in the puddles 🌈

🌺Änglar IFokus

Annons:
Zamizen
2014-06-16 21:51
#1

Ja det kan man

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

Medda
2014-06-16 22:22
#2

Tack. Jag har en "skeptiker" till pojkvän, som har en tuff period just nu. Bad mina änglar om hjälp men önskade att jag kunde få kontakt med hans änglar också. Satte på avslappnande musik och samtidigt som jag masserade han så talade jag till hans änglar, då uppenbarade sig en gestalt för mig. Eftersom jag inte vet hur man gör så visste jag inte om det var en av hans änglar eller inte. Sen testade jag samma metod på en väninna till mig och samma sak hände där, dock mycket tydligare och jag fick många meddelanden. Vet du vilka tekniker det finns för att kunna göra det?

When life rains on your parade, dance in the puddles 🌈

🌺Änglar IFokus

Zamizen
2014-06-16 22:51
#3

Det var förmodligen hans ängel, bara tänk på att just få kontakt med hans ängel när då t.ex. masserar han. Sedan så tror jag att hans änglar gör allt i sin makt för att hjälpa honom igenom denna period. Men du kan ta kontakt med hans ängel/änglar endå och få tips kanske.

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

Medda
2014-06-16 22:53
#4

Tack så mycket för ditt svar 🙂

When life rains on your parade, dance in the puddles 🌈

🌺Änglar IFokus

Zamizen
2014-06-17 09:34
#5

:)

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

Upp till toppen
Annons: