Annons:
Etikettupplevelser
Läst 381 ggr
[Bettanbop]
2014-06-14 21:53

Det rör på sig

Lite över allt rör det på sig. Att det rör sig i ögonvrån är jag van vid men nu börjar även saker som strå still, riktigt stilla röra på sig Funderar

Senast i dag…..jag kan svära på att statyn rörde på sig, vist det var marginellt, ytterst pytte lite en tiondels sekund, men det var en rörelse där.

Eller vad tror ni? är jag helt Yrar i bollen eller…..? kanske dags att söka någon sorts legitimerad doktor Funderar

Annons:
Sasa Allie
2014-06-14 22:16
#1

Vad var det för någon staty?


[Bettanbop]
2014-06-14 22:43
#2

Det var en ung man i en pose där han sträcker ena handen mot skyn.

Här om dagen så såg jag i ögonvrån hur en barnvagn rullade sakta på plan mark (vagnen var parkerad med bromsen på) men när jag tittade dit så stod den kvar på samma ställe. (jobbar på en förskola)

Zamizen
2014-06-14 22:58
#3

Bettan jag tror du vet själv att detta har med andligheten att göra, så någon doktor ska du inte söka. Både änglar, andar och demoner kan göra så att man börjar se olika saker, dom kan göra så att DU ser som att det rör sig medans någon annan inte ser något alls. Det är som att dom mixtrar med dig syn typ. Du börjar förmodligen bli mer och mer öppen genom alla fina sinnen, skulle inte förvåna mig att du börjar höra saker mer och mer. Vad jag själv tror och känner så är snart tiden inne, jag vet inte för vad men du kommer bli mer och mer öppen. (Är vad jag känner)

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

[Bettanbop]
2014-06-15 00:47
#4

Jag tror också att det har med det andliga att göra 🙂 Ser ju rörelser och figurer i ögonvrån titt som tätt. Men detta är något som jag inte varit med om förut. De kanske förbereder mig för något.

Jag jobbar ju med barn på en förskola, här om dagen så hade jag ställt en barnvagn på förskolans altan med bromsen på. Jag stod sedan ute på gården och ser i ögonvrån hur vagnen sakta rullar framåt 😮 men när jag tittar dit så har den inte rört sig ur fläcken, ingen är i närheten och vagnen var tom sås som jag ställt den där.

Flera liknande saker har jag sett.

Tack för din känsla Zamizen, hoppas du känner rätt, för det har stått stilla en rid nu för mig.

Zamizen
2014-06-15 10:29
#5

Varsågod, men sedan så vill jag tillägga att när tiden är inne så ska du inte bli rädd, du ska inte tro att det har med onda saker och göra.

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

[Bettanbop]
2014-06-15 19:20
#6

Nädå jag är inte så lättskrämd 😮😉

Annons:
Zamizen
2014-06-15 19:51
#7

Haha, bara så att du är bered

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

Upp till toppen
Annons: