Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 1525 ggr
TezzD
6/13/14, 9:13 AM

Hjälp mig att be

Hej fina änglavänner. Jag saknar er alla, men jag är inte här just nu för att komma tillbaka riktigt ännu. Jag behöver hjälp att be till änglarna för min lillebror. Det är på liv och död. Han hålls vid liv tack vare att han har tre slangar i halsen som hjälper hans lungor att andad och massa massa mediciner och sömnmedel intravenöst… Han är bara 27 år och har dessutom njursvikt… Snälla be med mig. Nu har han varit inlagd sen den 26 Maj… Om någon kan och vill skicka healing vore jag väldigt tacksam

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
TezzD
6/13/14, 9:14 AM
#1

Jag skrev kram till er fina änglavänner. Men det försvann.

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

maribell
6/13/14, 9:34 AM
#2

Skickat Rosa färg och regnbågsljus 🌈

AngelicFriend
6/13/14, 9:46 AM
#3

Oj, jag ber gärna med dig! Lycka till! :(

Heej

Zamizen
6/13/14, 2:47 PM
#4

jag och min kusin skickar ljus, och någon som vakar över han (om det behövs och om ni vill)

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

[NeferNefer]
6/13/14, 4:09 PM
#5

Jag skickar alla goda tankar och sånt till honom. Berätta gärna hur det går.

[Bettanbop]
6/13/14, 4:57 PM
#6

Klart jag skickar till din bror, jag packar bubblor fulla med energi, kärlek och böner 🤗 

Håll oss gärna uppdaterade 👍

Annons:
Twinflamewolf
6/13/14, 5:37 PM
#7

Självklart Rosalee så sänder jag allt gott i din brors väg.Beklagar vad som hänt och vet du haft det så tufft med mycket så allt gott i både din och din brors väg.

Varmaste Kramen och ljuset till er 🌺❤️🌺

Lill-Mari
6/13/14, 9:54 PM
#8

Jag skickar varma tankar och ber att änglarna ska hjälpa honom,❤️Kramar

ALPHIRA
6/15/14, 12:13 AM
#9

Rosalee, jag ber för din lillebror.

Medda
6/16/14, 2:29 PM
#10

Skickar värme och kärlek ❤️

When life rains on your parade, dance in the puddles 🌈

🌺Änglar IFokus

[NeferNefer]
6/16/14, 5:04 PM
#11

Kommer mer från mig :-)

Knorran
6/17/14, 11:32 PM
#12

Jag skall be <3

molam
6/18/14, 12:59 AM
#13

Jag ska skicka kärlek och Värme till din bror och be till änglarna att dom hjälper mig att få han och bli bättre

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Annons:
TezzD
8/5/14, 10:26 AM
#14

Tack å tack, vi/ni har verkligen blivit bönhörda! ❤️
Min Lillebror är nu utskriven sedan mitten av Juli och han mår bättre och bättre för var dag som går. 
Han var till och med dödförklarad en gång och hade hjärtstillestånd 3 ggr. Så detta var verkligen ett mirakel. Han är numer fullt återställd ❤️ Jag kan inte tacka er nog ❤️

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[NeferNefer]
8/5/14, 10:42 AM
#15

Så underbara nyheter!! ❤️

[Sol69]
8/5/14, 11:10 AM
#16

Så skönt att höra. Kul att se dig här inne. Undrat hur det är med dig när du inte visat dig här inne på länge ❤️

TezzD
8/5/14, 11:22 AM
#17

Tack ❤️ Det är bra med mig trots omständigheterna, jag har precis flyttat och det har varit en hel del turbulens, men jag är glad att jag lever och har tak över huvudet.  Det finns alltid den som har det värre. Med rätt inställning så klarar man det mesta 🌺 Nu har jag iaf kommit till ro ❤️

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

molam
8/5/14, 11:43 AM
#18

Underbart att bror din mår bättre! 🙂

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

[Wolf.]2
8/5/14, 1:40 PM
#19

Härligt att höra Rosalee,hoppas ni alla finner styrkan och att allt får vara lugnt och skönt omkring er .Kramen på dig 🌺

[Eleya]
8/5/14, 6:28 PM
#20

De Helande änglarnas bön, som bärs från Gud av Mikael, Hans ärkeängel. Låt dina helande änglar, Din himmelska härskara sänka sig över mig och över dem jag älskar. Låt mig få känna kraften från Dina helande änglar, Och ljuset från Dina helande händer. Låt helandet börja på det sätt som Gud vill. Amen Jag önskar din bror all fortsatt bättring, denna bönen har hjälpt mig och min familj den senaste tiden och den är så fin!

Annons:
[Bettanbop]
8/5/14, 6:39 PM
#21

Heja! vilken glad nyhet om din bror🌺

Heja va kul att se dig igen 🤗 Skönt att du kommit till ro och inte helt glömt bort oss i all tumult du haft 👍

Kram

Medda
8/8/14, 9:25 PM
#22

Underbara nyheter 🙂

When life rains on your parade, dance in the puddles 🌈

🌺Änglar IFokus

Upp till toppen
Annons: