Healing önskas/ges

Hjälp mig att be

2014-06-13 09:13 #0 av: TezzD

Hej fina änglavänner. Jag saknar er alla, men jag är inte här just nu för att komma tillbaka riktigt ännu.
Jag behöver hjälp att be till änglarna för min lillebror. Det är på liv och död. Han hålls vid liv tack vare att han har tre slangar i halsen som hjälper hans lungor att andad och massa massa mediciner och sömnmedel intravenöst... Han är bara 27 år och har dessutom njursvikt... Snälla be med mig. Nu har han varit inlagd sen den 26 Maj... Om någon kan och vill skicka healing vore jag väldigt tacksam

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Anmäl
2014-06-13 09:14 #1 av: TezzD

Jag skrev kram till er fina änglavänner. Men det försvann.

HjärtaRosalee

Anmäl
2014-06-13 09:34 #2 av: maribell

Skickat Rosa färg och regnbågsljus Regnbåge

Anmäl
2014-06-13 09:46 #3 av: AngelicFriend

Oj, jag ber gärna med dig! Lycka till! :(

Anmäl
2014-06-13 14:47 #4 av: Zamizen

jag och min kusin skickar ljus, och någon som vakar över han (om det behövs och om ni vill)

Anmäl
2014-06-13 16:09 #5 av: [NeferNefer]

Jag skickar alla goda tankar och sånt till honom. Berätta gärna hur det går.

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2014-06-13 16:57 #6 av: [Bettanbop]

Klart jag skickar till din bror, jag packar bubblor fulla med energi, kärlek och böner Kramas 

Håll oss gärna uppdaterade Tummen upp

Anmäl
2014-06-13 17:37 #7 av: Twinflamewolf

Självklart Rosalee så sänder jag allt gott i din brors väg.Beklagar vad som hänt och vet du haft det så tufft med mycket så allt gott i både din och din brors väg.

Varmaste Kramen och ljuset till er BlommaHjärtaBlomma

Anmäl
2014-06-13 21:54 #8 av: Lill-Mari

Jag skickar varma tankar och ber att änglarna ska hjälpa honom,HjärtaKramar

Anmäl
2014-06-15 00:13 #9 av: ALPHIRA

Rosalee, jag ber för din lillebror.

Anmäl
2014-06-16 14:29 #10 av: Medda

Skickar värme och kärlek Hjärta

When life rains on your parade, dance in the puddles Regnbåge

BlommaÄnglar IFokus

Anmäl
2014-06-16 17:04 #11 av: [NeferNefer]

Kommer mer från mig :-)

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2014-06-17 23:32 #12 av: Knorran

Jag skall be <3

Anmäl
2014-06-18 00:59 #13 av: molam

Jag ska skicka kärlek och Värme till din bror och be till änglarna att dom hjälper mig att få han och bli bättre

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus och Autism ifokus

Anmäl
2014-08-05 10:26 #14 av: TezzD

Tack å tack, vi/ni har verkligen blivit bönhörda! Hjärta
Min Lillebror är nu utskriven sedan mitten av Juli och han mår bättre och bättre för var dag som går. 
Han var till och med dödförklarad en gång och hade hjärtstillestånd 3 ggr. Så detta var verkligen ett mirakel. Han är numer fullt återställd Hjärta Jag kan inte tacka er nog Hjärta

HjärtaRosalee

Anmäl
2014-08-05 10:42 #15 av: [NeferNefer]

Så underbara nyheter!! Hjärta

Anmäl
2014-08-05 11:10 #16 av: [Sol69]

Så skönt att höra. Kul att se dig här inne. Undrat hur det är med dig när du inte visat dig här inne på länge Hjärta

Sajtvärd på Druid & Shaman och på Astrologi i fokus

Anmäl
2014-08-05 11:22 #17 av: TezzD

Tack Hjärta Det är bra med mig trots omständigheterna, jag har precis flyttat och det har varit en hel del turbulens, men jag är glad att jag lever och har tak över huvudet.  Det finns alltid den som har det värre. Med rätt inställning så klarar man det mesta Blomma Nu har jag iaf kommit till ro Hjärta

HjärtaRosalee

Anmäl
2014-08-05 11:43 #18 av: molam

Underbart att bror din mår bättre! Glad

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus och Autism ifokus

Anmäl
2014-08-05 13:40 #19 av: [Wolf.]2

Härligt att höra Rosalee,hoppas ni alla finner styrkan och att allt får vara lugnt och skönt omkring er .Kramen på dig Blomma

Anmäl
2014-08-05 18:28 #20 av: [Eleya]

De Helande änglarnas bön,
som bärs från Gud av Mikael, Hans ärkeängel.
Låt dina helande änglar,
Din himmelska härskara sänka sig över mig och över dem jag älskar.
Låt mig få känna kraften från Dina helande änglar,
Och ljuset från Dina helande händer.
Låt helandet börja på det sätt som Gud vill.
Amen

Jag önskar din bror all fortsatt bättring, denna bönen har hjälpt mig och min familj den senaste tiden och den är så fin!

Medarbetare till Änglar.iFokus. Du är skapad av rent ljus och fullkomlig kärlek, det är din själ!
Anmäl
2014-08-05 18:39 #21 av: [Bettanbop]

Heja! vilken glad nyhet om din brorBlomma

Heja va kul att se dig igen Kramas Skönt att du kommit till ro och inte helt glömt bort oss i all tumult du haft Tummen upp

Kram

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.