Annons:
Etikettänglar-spiritualism
Läst 427 ggr
AngelicFriend
2014-06-11 17:18

Problem...

Hej! Nu går det inte alls bra med alla änglar.. Inklusive Gud. Fick ett problem och bad till min skyddsängel, Gabriel, Mikael och alla änglar. Bad till dom för hjälp & tips. Fick ingen hjälp/tips. Sedan bad till Gud och fick inget svar. Så bad om dröm och fick ingen dröm. Blev tårögd sen för dom ignorerade mig sen min axel blev kall och kändes som hon petade på mig. För kunde känna av henne att hon var bakom mig innan hon rörde mig. Förstår inte varför dom ignorerar mig..

Heej

Annons:
[Bettanbop]
2014-06-11 19:04
#1

Snälla vännen, lugna och fin nu 🙂

De ignorerar inte alls dig, tvärt om, det är meningen att du ska lära dig något så var uppmärksam, du kommer att få små tips om vad det kan vara om du inte vet det redan 🙂

Slappna av men var uppmärksam. Meditera utan något mål och se vad som kommer upp. Ta det lugnt så ordnar det sig 👍 Detta är något som vi alla upplever ibland i vår utveckling.

AngelicFriend
2014-06-11 19:17
#2

Känns bara konstigt att det hände.

Heej

[Bettanbop]
2014-06-11 21:11
#3

Det kan vara så att du är mitt i en utvecklings fas och då står det lite still för många, även mig 🙂

Zamizen
2014-06-11 23:29
#4

Om du nu hade ett problem så kanske dom inte gav dig svaret eftersom du redan visste svaret eller redan hade det framför dig? Nu vet jag inte vad problemet var men men. Sedan så kanske du inte ska be alla änglar och gud osv om hjälp, sikts mer in dig på 1 utav dom, för det är ett tecken på att du måste veta vad ditt mål är, nu så vill du så mycket och många saker på samma gång, sikta in dig mer på en sak. :)

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

Twinflamewolf
2014-06-12 07:20
#5

# 0 Ignorerar dig gör dom inte det kan jag garantera och du skriver du kände nån rörde vid din axel så bara det visar att nån fanns där vid din sida och hörde dig.

Däremot kan det vara så många gånger att vissa saker ska vi klara av själva,nu vet inte jag heller vad det rörde sig om men deras stöd det har vi alltid med oss men vissa saker vill dom vi ska klara av eller klura ut själva.

Dom är ju till för att stötta inte göra allt åt oss för det är så viktigt att vi klarar av saker själva så vi växer och utvecklas men oavsett så är dom med oss men kan också handla i det tysta samtidigt som dom stöttar upp i alla situationer.

Det finns gånger jag rent av skällt och svurit åt Wolf och menat vart f-n höll du hus när jag behövde dig som mest men hans enkla svar var bara jag fanns där som alltid men det där skulle du klara av själv och se vad som hände du växte dig starkare ur.

Med oss är dom alltid men vissa saker ska vi helt enkelt klara av själva och på så vis växa som individ och människa.Dom tar aldrig någonsin sin hand i från oss det kan vi för evigt lita på men dom gör inte allt åt oss just för vi ska erfara,växa och utvecklas.

AngelicFriend
2014-06-12 09:43
#6

Aha, Tack båda och Bettan!

Heej

Annons:
Medda
2014-06-16 13:43
#7

Jag tror också att det har inte med att göra att de ignorerade dig, utan att du har redan svaret inom dig och de vet de om. Det är nog det de vill att du ska ta fram 🙂

When life rains on your parade, dance in the puddles 🌈

🌺Änglar IFokus

Upp till toppen
Annons: