Annons:
Etikettoff-topic-sandlådan
Läst 2344 ggr
[Bettanbop]
2014-06-06 19:44

Vilket element är du :)

😃

Jahaja, jord säger ni…jaa…joo…kanske 

"Du är JORD. Människor i jordelementet är hårt arbetande, äkta och bestämd. Du vet vad som behöver få gjort. Du vet hur man får ett bra liv, och du måste förtjäna det. Du har en stark hjärta och en uppskattning för de mindre sakerna. Du kan stå att vara lite mindre stel och ta ett andetag då och då. Om du fortsätter att trycka framåt utan vila du kommer lossna skrämmande för andra. Bortsett från, är du robust och själv effektiv och göra en pålitlig allierad."

Men jag tror jag är lite vatten också 👍

http://www.playbuzz.com/arielb10/what-element-are-you

Annons:
Skorpion76
2014-06-06 19:55
#1

Vatten!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Felicia1995
2014-06-06 20:04
#2

Vatten fick jag, stämmer nog rätt bra in på mig 🙂

"Your element is WATER. There is a lot of depth to you, probably much more than you let on. You prefer peace and little conflict but have no issue standing your ground when you are wronged. You have deep emotional currents, some you can't even explain, many might be intuitive. You must remember that despite your strong empathy, you cannot judge people so quickly. You also need to learn that it is okay to say no. Your avoidance of problems leaves you in more trouble then when you deal with them. That aside you are seen to be full of love and wonderful energy. You can help people relax and bring them back to a healthy state from a toxic one."

Nu blev det ingen översättning så jag hoppas folk förstår
ändå 😊

😃

// Med vänliga hälsningar, Felicia Vinkar
 ~ Ett hem utan hund är bara ett hus ~

Tarotstollan
2014-06-06 20:19
#3

Lite knepiga frågor tycker jag men jag blev LUFT här också. Är lufttecken i vanliga fall, så då stämmer det nog!😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[NeferNefer]
2014-06-06 21:03
#4

Jag trodde jag skulle bli luft - har mycket luft i horoskopet, så att säga - men jag var eldigare än så :-)

Your element is FIRE. You are passionate, strong and bold. Your determination and vision iare who you are to the core and you won't let anyone influence you otherwise. You're independent and responsive when need be. You are a bit brash, and sharp tongued. You could stand to be a little less selfish when dealing with others and trying to find the more calm or peaceful approach to things rather than what gives the most 'drama'. Aside from that you are seen as a respectable source. You are often misunderstood and few seem to be willing to get to know you past your flame. But you are fiercely loyal to those whom you deem fit to your morals

Zamizen
2014-06-06 22:14
#5

Blev jord :)

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

Skorpion76
2014-06-07 08:42
#6

#2 Vilket stjärntecken är du? På den här testen fick jag svaret eld, men skorpionens element är vatten.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Annons:
solvinge
2014-06-07 11:36
#7

Vatten, är annars eld.

Skorpion76
2014-06-07 14:50
#8

#7 Hihi, för mig var det tvärtom!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

[Bettanbop]
2014-06-07 18:23
#9

Lite roligt att göra dessa tester ibland. Men med en viss nypa salt 😉

Hoppas ingen av er tar detta på allvar 😎

hannalh
2014-06-10 20:10
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Jag var ljus, precis som jag ville! 😃

AngelicFriend
2014-06-11 17:25
#11

Din del är LUFT Du är nyckfull och äventyrlig. Men trots din mycket tankesätt som du är ganska stabil och tillfreds. Du är inflytelserika, och kunna rymma nästan vem som helst. Mycket mångsidig. Du kan stå att vara lite mindre gulaktigt med människor. Lite mindre lat med mindre ansvar. Och du kunde behöva lite fokus i ditt eget liv i kontrast till den fasta råd du ger andra. Bortsett från att du är rolig, viljestark och trots din barnsliga uppträdande citat klokt. Hmmm ingen anning om det stämmer.. Test är ju inte verkligt men roligt! Hur får man reda på sitt riktiga element då? :)

Heej

AngelicFriend
2014-06-11 17:26
#12

Mitt stjärntecken är ju Jungfru. Så vatten kanske?

Heej

Skorpion76
2014-06-14 07:53
#13

#12 Tänker du på en sjöjungdfru då? Om jag inte missdtar mig är jungfrun ett jordtecken.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Annons:
Sasa Allie
2014-06-14 08:04
#14

Har gjort den två gånger första gången fick jag jord andra gången fick jag vatten.


AngelicFriend
2014-06-14 09:58
#15

#13 Då har jag jord kanske. :)

Heej

[Bettanbop]
2014-06-14 10:14
#16

Den här gången blev jag luft 😃

Din del är AIR Du är nyckfull och äventyrlig. Men trots din mycket Drifty tänk du är ganska stabil och tillfreds. Du är inflytelserika, och kunna rymma nästan vem som helst. Mycket mångsidig. Du kan stå att vara lite mindre gulaktigt med människor. Lite mindre lat med mindre ansvar. Och du kunde behöva lite fokus i ditt eget liv i kontrast till den fasta råd du ger andra. Bortsett från att du är rolig, viljestark och trots ditt barn som uppförande ganska klok.

AngelicFriend
2014-06-14 10:16
#17

Bettan vilken verkar stämma bäst för dig? ;) Min verkar vara jord.

Heej

[Bettanbop]
2014-06-14 10:33
#18

Det är nog en blandning av båda tycker jag 😉

Men detta är bara en skojig grej, inget du ska ta på allvar 😎 men det kan hjälpa oss att börja tänka på hur vi känner och tänker på oss själva och det är ju alltid positivt 👍

Norman Bates
2014-09-28 16:22
#19

Your element is WATER.

There is a lot of depth to you, probably much more than you let on. You prefer peace and little conflict but have no issue standing your ground when you are wronged. You have deep emotional currents, some you can't even explain, many might be intuitive. You must remember that despite your strong empathy, you cannot judge people so quickly. You also need to learn that it is okay to say no. Your avoidance of problems leaves you in more trouble then when you deal with them. That aside you are seen to be full of love and wonderful energy. You can help people relax and bring them back to a healthy state from a toxic one.

"Is all that we see or seem but a dream within a dream" Edgar Allan Poe 

H-lena
2014-09-28 18:59
#20

Vatten här också! Fast egentligen är jag mest eld i mitt horoskop.


Annons:
Mysan_
2014-09-28 19:21
#21

Jord 🙂

Whippet
2014-09-28 20:39
#22

Ljus

Your element is LIGHT
You are a positive and kindred spirit. You radiate warmth and good thinking. You are quick to want to help others and desire peace. You like to embrace many different hobbies However you could stand to be a bit less arrogant and not play martyr whenever someone else hurts you. The world comes with its own lessons and one of those is knowing how to rely on yourself for determination. That aside, you are a wonderful person to be around and genuinely loving

I'm out Vilar huvudet i handen

Upp till toppen
Annons: