Annons:
Etikettandlighet-andar
Läst 966 ggr
AngelicFriend
5/31/14, 1:22 PM

Wiho.

Nu har jag hittat mina andra kraftdjur. Orm, Uggla och Örn.. Helt korrekt! 😉

Heej

Annons:
[Bettanbop]
5/31/14, 7:43 PM
#1

Heja heja bra jobbar AngelicF

AngelicFriend
5/31/14, 9:17 PM
#2

Tack bettan! :)

Heej

Josse5233
6/2/14, 9:49 PM
#3

Spännande! :)

Ha en trevlig dag! 

[Bettanbop]
6/7/14, 6:28 PM
#4

Det är spännande med kraftdjur, men får jag fråga hur du hittade dina  senaste kraftdjur Angelic 🙂

Det cirkulerar en diagram cirkel på Facebook som inte stämmer tyvär 😕 Vill inte ta glädjen ifrån dig kära vän men vill bara säga det så du inte blir lurad ❤️

Zamizen
6/8/14, 11:17 AM
#5

Man ska inte ta reda på sitt kraftdjur inom internet, du ska inte lita på NÅGOT diagram om det andliga osv.. man ska ta reda på det själv.

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

[Bettanbop]
6/8/14, 9:55 PM
#6

Du har så rätt Zamizen du är så klok 👍

Vist skojade du om din ålder Zamizen, du måste vara äldre än så med flera års erfarenhet med all din visdom 🤗

Annons:
Zamizen
6/8/14, 10:20 PM
#7

Haha vad snällt sagt, men ne jag är 14 år gammal o har hållit på med det andliga i 3 år kanske, men det senaste halvåret har jag lärt mig så mycket tack vare min skyddsängel och mycket mer. Men tack haha :)

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

AngelicFriend
6/10/14, 7:30 PM
#8

Beteende, Känsla. kan typ känna av andligheten från skyddsänglar & kraftdjur. Ormen har jag och vet de för det som stog som fakta det stämmer på mig. Örnen för att 2 mediumer sa det.. Ugglan för är nattmänniska, älskar natten och ser bra i mörker ( JÄTTE BRA..) Och när jag var liten så älskade jag ugglor.

Heej

[Bettanbop]
6/10/14, 8:16 PM
#9

Bra AngelicFrend 👍

Du är så tydlig och rak. Så säker på din sak 🙂 Det är klart att du har dina kraft djur med dig och känner det så starkt. Imponerande vännen😃

Jag blir bara mer och mer övertygad att björnen är min 🙂

Zamizen
6/11/14, 9:51 AM
#10

Vill bara säga också att det finns många kraftdjur som beskriver mig mycket exakt men jag har endå inte dom som kraftdjur, sedan så tror inte jag att kraftdjurens egenskaper speglar sig tillbaks på en själv. Min tro och uppfattning

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

Upp till toppen
Annons: