Annons:
Etikettandlighet-andar
Läst 720 ggr
[Bettanbop]
2014-05-20 10:11

Lyssnar vi....

Frågan är inte om de talar till oss Frågan är om vi lyssnar

===

Dina änglar och guider talar till dig genom dina känslor, dina tankar och genom andra människor du möter i vardagen. Deras enda uppgift är att hjälpa dig att hitta din väg i livet och att öppna ditt hjärta så att du kan skifta din vibration till en högre nivå av medvetenhet. 

"Den inre resan har ingen början och inget slut.

Den är evig liksom livet"

"Mitt personliga syfte är att leva på ett modigt och medvetet sätt, att utveckla min förmåga till acceptans och medkänsla, att hjälpa andra få kontakt med sin själ och lämna den här världen med en känsla av frid."

Min egen resa mot andligt medvetande har varit  händelserik och ibland väldigt intensiv. Att återupptäcka de förmågor som legat gömda och förträngda sedan barndomen har varit otroligt spännande och har ändrat kursen för mitt liv helt.

En livskris krävdes för att jag skulle förstå. Till slut blev det omöjligt att ignorera och bortförklara alla de budskap som kom. Andevärlden gjorde sina besök och de gjorde det helt omöjligt att ignorera. 

Det var en både fascinerande och samtidigt lite skrämmande. 

Mina upplevelser och den processen som följde därpå har för alltid förändrat min syn på mig själv, livet och min världsbild.

Det pågår ett enormt skifte i människors medvetande just nu med stora förändringar för många.

Annons:
AngelicFriend
2014-05-20 17:43
#1

Åååh, fint skrivet! ☀️

Heej

Knorran
2014-05-22 19:11
#2

Super fint <3

Moonwing
2014-05-25 00:23
#3

Jättefint!❤️, så var det för mig med..en livskris som "tvingade" mig att omvärdera allt i mitt liv egentligen, jobbigt men oerhört berikande!😉

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

Upp till toppen
Annons: