Annons:
Etikettdrömmar
Läst 1290 ggr
AngelicFriend
5/17/14, 3:47 PM

Vad hände?

Jag bad Gabriel att ge mig en dröm om något viktigt. Minns inte hela och drömde drömmen typ förrigår. Och glömde men minns att jag drömde en sån dröm. Jag drömde i slutet att jag såg först ett kors (kristendomen) och korset vändes upp och ner. Och då är ju det en symbol till ja… S*tanismen. Sen såg jag nått och sprang. Såg inte vad det var men det var något och jag blev rädd och skrek och har aldrig varit så rädd.. Varför skulle Gabriel ge mig en sån dröm?

Heej

Annons:
[Bettanbop]
5/18/14, 3:53 PM
#1

Ja de kan man fråga sig 🤔

Ärligt så tror jag inte det var Gabriel som gav dig den drömmen. Tror mer att du formade den själv. Kanske han startade drömmen men att du själv tog över. Antagligen har du något du är lite rädd för eller vet för lite om t.ex det uppochnervända korset. Kanske det nyligen har hänt något i din närhet eller du upplevt som speglade sig i drömmen.

Vi har ju olika tankar om vad det kan betyda med ett uppochnervänt kors. Personligen så har jag inte någon annan tolkning än att det bara är just ett uppochnervänt kors. Men det är mitt val att tolka det så. Tror inte heller på "han där nere" och hans helvete, men det är mitt val. Det måste inte finnas en djävul bara för att det finns en gud, eller demoner bara för att det finns änglar.

🤗 Bettan

AngelicFriend
5/19/14, 5:21 PM
#2

kanske det var en vanlig marddröm. ;) egentligen så betyder inte det korset för deras symbol. det är ju för övrigt.

Heej

Zamizen
5/19/14, 5:41 PM
#3

Önskar jag också kunde tro att demoner osv inte finns, men jag har upplevt saker som jag egentligen aldrig skulle ha gjort, men det har även gjort så att jag lär mig mer. Men det var förmodligen en mardröm

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

AngelicFriend
5/20/14, 6:30 AM
#4

ja det är synd att det finns ondska. men goda slår ut onda :)

Heej

Zamizen
5/20/14, 7:19 AM
#5

ja.. men ibland är det lite komplicerat när det gäller just den sortens ondska

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

[Bettanbop]
5/20/14, 9:06 AM
#6

Önskar precis som ni om det onda och att det kunde upphöra. Men det kommer alltid att finnas på ett eller annat vis.

Det är komplicerat men om vi har kärlek och glädje i hjärtat så vinner alltid det goda 🙂

Annons:
Upp till toppen
Annons: