Annons:
Etikettärkeänglar
Läst 1583 ggr
AngelicFriend
2014-05-10 16:52

Ärkeänglarnas Dag.

Dessa ärkeänglar har en dag. Den dagen du föddes var en av dessa änglar där. Den ängeln som var där är din Speicella ängeln. Jag födde på en måndag. Vilken dag föddes du i?

Måndag: Ärkeängeln Gabriel. " Gud är min styrka." Färg: Vit/Silver Element: Vatten. Chakra: Rot Chakran. Element: Vatten.

Tisdag: Ärkeängeln Chamuel. "Han som ser Gud, Ängeln av kärlek" Färg: Rosa. Element: Luft. Chakra: Hjärt Chakrat. Element: Luft.

Onsdag: Ärkeängeln Raphael. " Healings kraft från Gud " Färg: Grön. Chakra: Tredje ögat. Element: Luft.

Torsdag: Ärkeängeln Metatron. "sitter på en tron ​​vid sidan av Guds tron." Färg: Violett. Chakra: Kron Chakran. Element: Jord

Fredag: Ärkeängeln Uriel. "Flamman från Gud" Färg: Lila. Chakra: Solar Plexus Chakra. Element: Jord.

Lördag: Ärkeängeln Cassiel "Enheten av Gud" Färg: Rödbrun. Chakra: Hals Chakrat. Element: Jord.

Söndag: Ärkeängeln Mikael. "Den som liknar Gud" Färg: Blå, Chakra: Hals Chakrat. Element: Eld.

Heej

Annons:
WhiteLight55
2014-05-10 16:55
#1

jag föddes på fredag. har uriel! ;)

Zamizen
2014-05-10 16:57
#2

Onsdag :)

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

[Bettanbop]
2014-05-10 17:59
#3

Onsdag: Ärkeängeln Raphael. " Healings kraft från Gud " Färg: Grön. Chakra: Tredje ögat. Element: Luft. 😃

Raphael kan nog stämma. Healingens kraft förmedlar jag. Grönt 🤔 jaa joo jag tycker om det gröna utomhus på växterna och gräset men inte på mina kläder. Tredje ögat vet jag exakt var den sitter på mig. Tycker om frisk luft men är lite känslig mot drag.

Zamizen
2014-05-10 18:05
#4

Det tredje ögat sitter väll på samma plats hos alla? Eller?

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

[Bettanbop]
2014-05-10 18:23
#5

Ja det gör det, kanske inte på millimetern, men ganska så på samma ställe.

Det jag menade att jag vet var den sitter exakt för att jag ofta har ett litet tryck just på den punkten. Den är ju mellan våra ögonbryn, men på mig sitter den nååågot ovanför 😉

AngelicFriend
2014-05-10 19:34
#6

❤️

Heej

Annons:
Zamizen
2014-05-10 20:29
#7

Jaha okej :)

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

Tarotstollan
2014-05-13 01:14
#8

Torsdag och Metatron.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Norman Bates
2014-09-30 22:08
#9

Samma som ovan. Torsdag och Metatron.

"Is all that we see or seem but a dream within a dream" Edgar Allan Poe 

Upp till toppen
Annons: