Annons:
Etikettupplevelser
Läst 930 ggr
[Bettanbop]
5/1/14, 9:21 AM

Hur mår vi

Det är nog inte så konstigt att några av oss mått lite konstigt och haft aktiviteter i kroppen en längre period. 

Iallafall har jag haft symtom periodvis som t.ex. Trötthet, svårt att fokusera, Feberkänsla utan feber, pirr i kroppen mm.

Jag läser inte dagstidningar och lyssnar inte på nyheterna för att jag tycker att det bara är massa hemskheter, men samtidigt missar jag andra händelser som är av mer intresse och vikt T.ex.

I Mars månad hade vi Nymåne och Solstormar som förstärker energierna och nymånens energier. Dessa energier kan påverka vårat humör och tankar. Man kan bli trött och nerstämd. Nya drömmar och perspektiv.

Månförmörkelsen som var i April, den påverkar oss i all högsta grad med dess vibrationer och energihöjningar. Dessa energier påverkar och förstärker våra minnen, tankar, känslor, ord, handlingar mm, om vi fokuserar med en sådan energihöjande energi så ger det oss möjlighet till tillväxt och uppgradering av våra energier.

Hela vintern och våren har ju handlat om vatten, och vatten påverkar ju oss med dess starka energier.  Det har regnat och snöat om vart annat. Det har varit barmark och tunna snötäcken växelvis hela vintern och våren.Översvämningar och islossning. Vattnet handlar ju om Moder Jord och allt levande omkring oss. Vattnet har enorm krafter och stor betydelse och för allt på Moder Jord och oss människor och djur.

Så det är klar att vi blivit påverkade av alla dessa enorma energier.

Annons:
AngelicFriend
5/1/14, 12:21 PM
#1

Ja. Jag fick negativ påverkning i aprils blodmåne.

Heej

Zamizen
5/1/14, 1:21 PM
#2

Jag har inte märkt något, men har sagt till mina beskyddare att jag inte vill att något negativt ska påverka mig

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

AngelicFriend
5/1/14, 1:30 PM
#3

Ja då hade du tur.. Har inte varit mig själv i några dagar tack vare blodmånen. Men är tillbaka nu! 😉

Heej

[Bettanbop]
5/1/14, 2:21 PM
#4

Alla påverkas vi på något sätt och ingen känner lika som någon annan.

Skönt för dig Zamizen och bra skydd du fått 👍 inte för att energierna är negativa men våra mänskliga kroppar kan bli uppfatta det som händer med negativa känslor.

Skönt att hör att du är på G igen Angelic, det har varit lite tyst här inne🤗

Har ni haft en bra Valborg ?

AngelicFriend
5/1/14, 2:56 PM
#5

Ja, jag har haft en trevlig Valborg. :) Har du?

Heej

[Bettanbop]
5/1/14, 3:20 PM
#6

Ja då det har jag 🙂 Hade våra ungdomar hemma, vi åt gott och var tillsammans. På Kvällen kom några grannar över en stund. Men brasan den står fortfarande kvar obränd 😃

Annons:
Zamizen
5/1/14, 7:16 PM
#7

Det har varit jätte kul! Men som vanligt så får någon alltid "dem*n anfall"..

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

Upp till toppen
Annons: