Annons:
Etikettupplevelser
Läst 736 ggr
AngelicFriend
4/21/14, 12:59 AM

hjälpte han mig?

idag har jag bett till ärkeänglarna raphael, gabriel och Mikael. sedan bad jag till gud och jesus. hade ett ljus tänt och råkade ta foten på ljuset och jag hade strumpa på foten. strumpan råka röra elden men elden gick igenom strumpan. såg elden göra det men kändes som Mikael skyddade mig för kände värmen men strumpan brann aldrig. så var det 100% Mikael som hjälpte mig?

Heej

Annons:
[Bettanbop]
4/21/14, 9:33 AM
#1

Tack Mikael för att du skyddar vår kära AngelicFrend ❤️

Men vilken grej Angelic, tänk om det hade börjat brinna i stumpan 😮 vilken tur att Mikael var med 😃

Zamizen
4/21/14, 9:50 AM
#2

Där vet jag faktiskt inte om det var han. För på strumpor så finns det ju små trådar som sticker ut från strumpan, och då blir det så att det bara börjar brinna på det. Har gjort det flera gånger. Tyvärr men det är vad jag tror. :)

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

AngelicFriend
4/21/14, 10:30 AM
#3

haha Bettan ;) och Zamizen ja jag trodde det också fast inte säker. men det var så coolt att se elden gå genom strumpan.

Heej

Zamizen
4/21/14, 10:44 AM
#4

Ja det ser coolt ut. Du kan testa med en annan strumpa så ser du om du får samma resultat

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

[Bettanbop]
4/21/14, 1:50 PM
#5

Vet ni vad min mamma sa till mig när jag var liten ….

Leker man med elden så kissar man i sängen 😉

Zamizen
4/21/14, 1:54 PM
#6

Hahahha gamla Bettan då! ;)

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

Annons:
AngelicFriend
4/21/14, 5:46 PM
#7

haha Bettan :)

Heej

ALPHIRA
4/21/14, 10:34 PM
#8

😃 Bettan 

men ärligt talat Angelic…

Om jag bett till Rafael, Gabriel, Mikael, Jesus och Gud så skulle inte jag kunna veta VEM det var som egentligen hjälpte mig…det blir svårt…

Kände du starkt att det var Mikael så var det Mikael!

Jag känner mig nästan tvingad att säga att "dom där uppe" har sett din längtan och ditt iver att ha kontakt. Dock verkar du vara lite splittrad i ditt iver. Det blir så när man längtar så mycket som du gör…

Ta inte illa upp, du är en härlig och älskad människa! ❤️

AngelicFriend
4/22/14, 3:43 PM
#9

Nejdå. Ja du har rätt jag brukar längta för mycket. 🤗 😃

Heej

ALPHIRA
4/22/14, 9:23 PM
#10

❤️🤗

Upp till toppen
Annons: