Annons:
Etikettskyddsänglar
Läst 972 ggr
AngelicFriend
2014-04-16 15:00

Kan det vara hon...?

När jag var ungefär 10/11 år gammal  så var jag lite rädd för spöken eftersom har sett mycket skräckfilmer.. Och vet att dom inte e sanna men ja… Mamma gick till jobbet vid 6 på morgonen och det var vinter och snö ute. Men satt o kollade på tv och badkaret lät som 3 shampoo ramlades sammtidigt. Och trodde själv det var någon där och sprang till trappan.. Sen såg jag min bästa vän komma och jag öppnade ytterdörren och hon sa " Har det hänt något? Fick en sån känsla att något hade hänt dig! " Jo… Badkaret lät som att 3 shampoo ramlades… Vi kollade badkaret och inget hade hänt. Men hon trodde på att det var ett spöke som bodde där. Jag trodde på änglar men visste inte mycket om dem. Men hon sa att förrigår att hennes lampa kunde inte sluta släckas & tändas på.. Och att hon bytte precis en glödlampa så hände sammasak. Men engång så satt jag o åt chips i sängen och kom från skolan. Då viskade någon mitt namn. Det var kvinnlig röst och ja jag blev rädd. Sa inte till mamma men a. Sedan en annan gång så bankades min säng 2 gånger och rörde inte mig sen 1 gång i elementet. Men vi hade inte hemsökt lägenhet. Och nu tänkte på det och kunde det vara min skyddsängel?

Heej

Annons:
Zamizen
2014-04-16 15:36
#1

Ja varför inte? :)

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

[Bettanbop]
2014-04-16 18:35
#2

Kan det mycket väl ha varit. 

Eller era husvettar. Mina husvetta påminde mig att släcka lampan på kvällen när jag skulle sova. I köket hade vi en droppande kran som helt plötsligt slutade droppa efter att hört grannen banka i sina rör, men det var nog inte grannen 😉då bodde vi i lägenhet.

AngelicFriend
2014-04-16 18:36
#3

😃

Heej

Upp till toppen
Annons: