Annons:
Etikettskyddsänglar
Läst 1010 ggr
AngelicFriend
4/14/14, 6:28 PM

Såhär ser hon ut!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, skulle skicka bild på ungfär hur min skyddsängel såg ut. Visar bilden när hon visade sina vingar 100% för kan inte se dem om hon inte visar dem. 😉

OBS. inte bra målare. 😎

Heej

Annons:
Zamizen
4/14/14, 6:31 PM
#1

vad fin 🌺

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

AngelicFriend
4/14/14, 6:33 PM
#2

Ja hon är jätte vacker, men inte så vacker när jag ritade av henne! 🤪

Heej

Skorpion76
4/14/14, 6:37 PM
#3

#2 Hur ofta ser du henne?


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

AngelicFriend
4/14/14, 6:38 PM
#4

#3 Jag ser henne när jag mediterar. 😉

Heej

Zamizen
4/14/14, 6:47 PM
#5

#3 vill bara säga till dig redan nu att här är vi troende och tror man kan se saker utan att vara "sjuk" eller så. kanske låter otrevligt av mig men orkar bara inte med mer skeptiker 🙂

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

AngelicFriend
4/14/14, 6:49 PM
#6

#3 Som Zamizen sa, vi är troende här och vi kan se våra änglar såfort vi mediterar. 👍

Heej

Annons:
Zamizen
4/14/14, 6:51 PM
#7

#6 sa detta eftersom jag såg på hens profil att hen var mycket på psykologi sidor och så

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

AngelicFriend
4/14/14, 6:55 PM
#8

#7 Läste det också. Men flesta mediterar ju inte mycket så dom kanske tror att jag har hallunicationer som jag hade för några månader sen som e borta nu! ☀️

Heej

Zamizen
4/14/14, 6:56 PM
#9

har du haft hallunicationer?

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

AngelicFriend
4/14/14, 6:59 PM
#10

Japp.. Men det var mer såna småflickor jag såg och ingen visste om min hallunication förutom min skyddsängel. Jag pratade med henne om det. 👍

Heej

Zamizen
4/14/14, 7:00 PM
#11

jaha 🙂

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

Upp till toppen
Annons: