Annons:
Etikettupplevelser
Läst 1122 ggr
AngelicFriend
2014-04-14 15:28

Lite för mycket!!!!!

Nu blir detta lite för mycket.. Har tydligen tufft uppdrag och fått dröm av❤️ Gabriel ❤️ Okej var tvungen med hjärtorna.. SAKNAR HAN!!!!!!!!!!!!!!!! 😢 För några månader fick jag drömmen. Men vet fortvarande inte vad han ville mig.. Det var från Gud visste jag bara. Men nu börjar jag få så himla mycket ängla kontakt. Men va=!==!=!= Fick samma igen??? Sitter i soffan med tvn och tv:n kommer fram med typ en liten bubbla med ett ord. Hände typ för 4 minuter sen och nu händer det igen? Igår på datorn så strulade ju internet & musiken. Sedan innan jag skulle sova mediterade jag och ville ha en dröm om vad som kommer hända efter livet, om vad jag har för uppdrag om varför dom kontaktar mig hela tiden. Kan känna hur många änglar som kommer (ibland ) men kan mest känna var dem är och idag kom 2 änglar tror jag och dem var inte  min skyddsängel för har bara en och hon är brevid mig just nu i högersidan. Men ja och hon sa okej och vi sades godnatt. Men I DRÖMMEN så var det ett helvete för mig. Har inte sett värren detta. Såg människor som var helt blodiga, flesta skrek flesta grät tillomed.. Flesta torterades. Och såg en tjej som hade svarta ögon över hela ögonen och hon tog ett leende mot mig men hade min skyddsängel brevid mig där och det var KAOS. Hade en kniv i fickan som säkerhet. Men det var mörker.. Jag vet inte, detta blev ganska mycket. Och mediterar för svar, om vad det var för dröm jag drömde men fick inget svar, Får aldrig svar! Vad ska jag göra istället för meditera? Vad ville dem mig?

Heej

Annons:
WhiteLight55
2014-04-14 15:35
#1

vet inte hm be kanske?

Zamizen
2014-04-14 15:36
#2

Det kanske inte är meningen att du ska veta det? annars så är mediers det bästa..

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

Zamizen
2014-04-14 15:36
#3

meditera*

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

AngelicFriend
2014-04-14 15:38
#4

#1 Ska testa. 😉

#2 Ja men börjar bli lite rädd nu. 🤔 Blir ganska mycket just nu och om dom kommer så ofta så har dom en annledning.

Heej

Zamizen
2014-04-14 15:38
#5

Vill du inte att dem ska komma?

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

AngelicFriend
2014-04-14 15:45
#6

Jodå, dom är hjärtligt välkommna.❤️ Men drömmen som kom till mig igår. Det är något med den för min skyddsängeln lovade mig en dröm i meditationen innan sömnen och den drömmen var det som gjorde mig rädd. Hon var ju där med mig också. Men vill veta vad det var för dröm..

Heej

Annons:
Zamizen
2014-04-14 16:22
#7

Känn efter vad drömmen betydde, du vet det bäst. Dem gav dig den av en anledning

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

AngelicFriend
2014-04-14 16:24
#8

Ja, hm… Ska be om en tydligare dröm. 👍

Heej

Zamizen
2014-04-14 16:24
#9

Bra idé!

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

[Bettanbop]
2014-04-14 16:33
#10

Du har en härlig inställning Angelic ❤️ Gör det du känner är rätt, men för din egen skull och med egen erfarenhet så råder jag dig att inte ha för bråttom. Din skyddsängel finns med dig ändå fast du kanske väljer att ta det lite långsammare. Vissa saker är inte meningen att vi ska få vita för tidigt i våra liv.

Glöm inte att leva dit levande liv också. Dina nära och kära behöver du också umgås med 😉

🤗 Bettan

AngelicFriend
2014-04-14 16:37
#11

Okej tack Bettan! 😃

Heej

[Bettanbop]
2014-04-14 16:49
#12

Nu var tant Bettan tråkig 😛😉

Zamizen
2014-04-14 17:12
#13

tråkig men vis 😉

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

Annons:
solvinge
2014-04-15 09:31
#14

Jag fick en känsla av att skicka ljus till Ukraina, att hjälpa till med ljus i kaoset.

AngelicFriend
2014-04-15 09:43
#15

#14 Ska försöka. 😉

Heej

Upp till toppen
Annons: