Annons:
Etikettmeditation
Läst 803 ggr
emma2
4/13/14, 9:28 PM

Meditation

Hej! Fura veckan prövade jag meditera. Och det var första gången jag tror jag fick svar av änglarna!:D I meditationen satt jag på en brygga i solnedgången. Då det kom en flock späckhuggare och simmade förbi. På ryggen av en av dem satt en pojke. Jag simmade ut till dem och en av späckhuggarna kom fram till mig, så jag satte mig på hans rygg. Jag och pojken hade väldigt roligt. Sen tog meditationen slut. Men idag mediterade jag igen, och det blev liksom som en fortsättning på min fura meditation. Vi satt på späckhuggarna då plötsligt pojken föll av. Han sjönk ner i vattnet och kollade upp på mig.jag hoppade av och simmade ner efter honom. Men så tog den meditationen slut. Bara helt tvärt! Kan det betyda något? Jag undrar vad som hände med pojken, någon som vet hur jag kan ta reda på det?

Annons:
[Bettanbop]
4/14/14, 6:09 AM
#1

Oj då, stakarn. Inte kul att falla av firren :) Eller så var det meningen, meningen att du skulle följa med ner (om du kände att du ville). Prova att fortsätta meditationen och se vad som händer. Svarar han dig om du pratar med han?

emma2
4/14/14, 7:26 AM
#2

Tack Bettan! Jag ska pröva idag;) får se vad som händer :D Och kag hoppas verkligen att er var en meditation, och inte bara jag som "fantiserar"…

[Bettanbop]
4/14/14, 4:16 PM
#3

Ibland kan det ju vara lite svårt att veta om det är vi själva som skapar en "fantasi" eller om det är kontakt med andra sidan eller med våra guider/änglar. 

Prova du en meditation till om du vill, beror på hur nyfiken du är, men tvinga dig inte om du inte vill eller känner för det, för då kan det bli så fel.

Ett annat sätt om du vill är att tänka på pojken i kväll när du ska sova och be att han kommer in i din dröm.

Glöm inte att det är du som bestämmer även i en dröm och i en meditation.

🤗 Bettan

AngelicFriend
4/14/14, 4:22 PM
#4

#0 Lyssna på Bettan! 🌺

#3 Kan man även bestämma vad ex. skyddsängeln ska säga? Ex. jag vill att hon säger hej hur mår du? 

säger hon exakt det man vill att hon ska säga?

Heej

emma2
4/14/14, 4:46 PM
#5

#3 tack:). Jag är väldigt nyfiken, och ska be om att han kommer in i min dröm. Men jag jar frågat änglarna om min skyddsängel kunde visa sig i en dröm men h*n kom aldrig…

[Bettanbop]
4/14/14, 4:47 PM
#6

Nja, om du bestämmer vad hon ska säga så blir det ju inget samtal med henne, eller hur 😉då är det ju du som pratar med dig själv genom henne 🙂

Annons:
AngelicFriend
4/14/14, 4:48 PM
#7

#5 Visste inte heller hur min skyddsängel såg ut.. Men när jag mediterade så kom hon i ett klart ljus och hon hade vit klänning med lockigt hår, kan testa rita henne och visa er hur hon såg ut. Men jag mediterade med denna musiken, Den e bra att meditera med.  https://www.youtube.com/watch?v=hOVdjxtnsH8

Heej

emma2
4/14/14, 5:04 PM
#8

#7 tack!!;D

Upp till toppen
Annons: