Annons:
Etikettänglar-spiritualism
Läst 1006 ggr
AngelicFriend
4/13/14, 4:37 PM

Jag undrar..

Hej. Innan jag kom till änglar iFokus så var jag inte direkt ljusbärare. Jag var mer med mörker och är inte stolt över det. 😐 Men senare efter några månader när jag har varit här har jag lärt mig otroligt mycket och fått mer kontakt med änglarna. Men idag upptäckte jag att jag har alltid svarta ögon. Och nu kan jag se djupt i mina ögon men dom är inte svarta längre. Dom är ljusbruna och jag blir lite chockad för när jag kollar på mina ögon så är det någoting som vill säga mig. Kan det bero på att jag har fått ljusare själ? Det är något annat också, när jag kollar så djupt i någon annans öga så kan jag se ex. hennes ljus/mörker. Kan se hur ljus hon är eller hur mörk hon är. Typ som jag ser hennes själ?? Hoppas ni fattar vad jag menar.. 🤔 Så jag mediterade igen. Jag kom till den konstiga platsen igen. Så såg jag alla andra barn leka med deras änglar igen. Då kom min skyddsängel med klar ljus och jag frågade vad är det som har hänt med mina ögon? Hon sa: Vi har förbättrat dina ögon till ljusare och gjort så du kan se i andras ögon som du önskade. Jag glömde att jag önskade det men minns nu och är tacksam för att ni hjälpte mig. Då sa hon någonting om att efter detta liv på jorden så ska jag få ett viktigt uppdrag och hon kunde inte avslöja så jag frågade är det bara jag? då sa hon. Nej alla dem som klarar detta har uppdraget. Ni försöker och försöker ta bort ondska ur denna världen och såfort ni möter ett så skyddar vi er. Då var jag tvungen o gå ur meditationen för blev toanördig. Vi sa hejdå och jag är fortvarande glad och chockad att jag har ett uppdrag… Men dom vill inte avslöja vad jag har för uppdrag.. 🌺👍

Heej

Annons:
[Bettanbop]
4/13/14, 4:45 PM
#1

Så härligt och spännande, jag måste börja meditera mer.

AngelicFriend
4/13/14, 4:53 PM
#2

ja och ja. jag undrar mest vad uppdraget e och är glad för ögonen & synen

Heej

AngelicFriend
4/13/14, 4:53 PM
#3

ja och ja. jag undrar mest vad uppdraget e och är glad för ögonen & synen

Heej

AngelicFriend
4/13/14, 4:53 PM
#4

ja och ja. jag undrar mest vad uppdraget e och är glad för ögonen & synen

Heej

Zamizen
4/13/14, 4:55 PM
#5

Jag med haha..

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

Twinflamewolf
4/13/14, 5:19 PM
#6

Vad härligt att höra AngeicFriend och visst kan det vara så att du ser i din egen blick att du känner dig ljusare nu med änglarna tätt intill.Ögonen är ju själens spegel så absolut att vi ser i blick på hur vi eller andra känner och mår.

Uppdrag har vi alla men väldigt olika uppdrag.Det jag finner intressant med både dig och Zamizen är att ni båda är så unga men har så mycket härligt andligt djup inom er och det är så enormt vackert tycker jag.

Kan också känna igen mig hur jag var i eran ålder och ändå yngre än vad ni är nu för redan som riktigt liten fick jag veta att jag har ett andligt uppdrag av Wolf men först för några år sedan fick jag verkligen veta vad.

Än är jag inte riktigt framme där jag ska påbörja mitt uppdrag och då är jag hela 48 år gammal men fick tidigt veta att det är på gång och nu sen några år vet jag också vad men för mig kommer det att ta ungefär tre till fem år innan jag påbörjar det uppdraget.

Det är inget spektakulärt eller stort alls men en erfarenhet jag ska ha med mig genom livet som också ska göra att andra vågar stå för sig,sin övertygelse och tro.Mer kan jag inte gå in i detalj men att vi alla har olika uppgifter som både ger oss och andra något härligt gott.

En del har betydligt större uppgifter än den jag har framför mig och jag vet inte alls hur länge just du får vänta på att få svar på vilken du har för det är så otroligt individuellt men jag skulle vilja säga så här,du har redan börjat genom att finnas här med oss och dela med dig av din glädje och din underbara andliga resa tillsammans med Änglarna🌺

Annons:
Zamizen
4/13/14, 5:22 PM
#7

Tack! Intressant, undra vad mitt uppdrag är?

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

emma2
4/13/14, 9:01 PM
#8

Härligt Angelic!:)

AngelicFriend
4/13/14, 9:02 PM
#9

#6 Ja, det kommer bli tufft kanske. ✨

#7 Testa meditera 🌺

Heej

emma2
4/13/14, 9:10 PM
#10

Kanske inte hör hit men, har alla ett uppdrag?:))

AngelicFriend
4/13/14, 9:11 PM
#11

10# Detta hör hit. 👍

Och jag tror det. Det beror på mest vad man klarar. Jag har ett tufft uppdrag och vet inte vad det är för uppdrag.. Men du får testa meditera,

Heej

emma2
4/13/14, 9:14 PM
#12

Aha, okej. Tack!!;)):)

[Bettanbop]
4/14/14, 6:11 AM
#13

👍

Annons:
Upp till toppen
Annons: