Annons:
Etikettoff-topic-sandlådan
Läst 561 ggr
TezzD
2014-04-12 21:28

Underbara Änglar

Hej underbara älskade änglavänner!

Jag vill först och främst be om ursäkt för min frånvaro, men den har varit välbehövlig och den kommer tyvärr att fortsätta lite till.

Det är mycket som hänt i mitt liv och gör fortfarande, men jag vill iaf ge er alla ett livstecken.

Som många säkert vet så är jag nyseparerad… eller ja, ny och ny, från mitten av Januari ungefär…. 

Jag har fått en stor lägenhet på nästan 100 kvadrat i stan. Jag flyttade in i början av April. Jag har fått heltidsarbete på en frisörsalong i samma stad., som jag började på den 24 Februari. Jag trivs jättebra. 

Barnen.. dom skulle bott hos mig på heltid och varit hos sin pappa 3 dagar i veckan… men man kan inte ha tur i precis allt, men jag är tacksam över vad gud och änglarna har hjälpt mig med, bostad och arbete! 
Det finns nämligen inga lediga dagis i hela stan, så barnen bor just nu kvar hos sin pappa varje dag och jag träffar dom knappt 2 dagar  veckan…. Jag arbetar 9-.18 varje dag och varannan lördag… idag var en sådan lördag. Men barnen kom efter jobbet och stannar tills imorgon… det gör ont i mammahjärtat att efter att ha haft hand om barnen till 120% och funnits där för dom varje dag, gå till att knappt träffa dom alls :(  Men det handlar om några månader nu sen håller vi tummarna att det finns dagisplats här i närheten efter sommaren så att jag kan få ha mina flickor hos mig mer. <3

Och när jag ändå är så uppe i att skriva så kan jag även berätta att jag har träffat en helt underbar man… han ÄR min själsfrände! Jag visste att mitt X inte v ar det och aldrig skulle bli.. det här är något riktigt speciellt… <3 Vi har till och med varit med om så skumma saker, sammanhang och händelser att vi båda två tror på att vårat öde är sammansvetsat. Ännu bättre är att han har liknande tro som mig (Vilket mitt x aldrig riktigt kunde acceptera alls) 

ja.. jag mår jättebra! Men ekonomin är fortfarande en tung sten som inte har lättat ännu… men det kommer väl så småningom… Jag har inte haft varken lust eller ork att titta in här, men nu börjar allt ordna upp sig… snart kan jag känna mig hel och ren igen… 

Kram på er alla fina. Ta hand om varandra och fortsätt att sprida kärlek ljus och värme till varandra… och att inte förglömma. Glöm inte att be och tacka gud och änglarna VARJE dag. Så ska ni se att det sker små mirakel hela tiden. ❤️

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
TezzD
2014-04-12 21:34
#1

Ett STORT tack till Bettanboop och Twinflamewolf och alla ni andra som håller sajten igång när jag är borta, ni är bäst!!!! 🌺❤️

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[Bettanbop]
2014-04-12 21:39
#2

HEEEEEJJJJJJJ ❤️❤️❤️❤️

OJ vad vi saknar dig här 🌺

Ta den tid du behöver så ses vi snart här igen 🤗

Tack för att du ger dig till känna och tack för att du mår bra 👍

Twinflamewolf
2014-04-13 08:03
#3

HEEEEEEJ säger jag med 🌺❤️🌺

Härligt att se dig igen Rosalee och underbart att höra det börjar ordna upp sig för dig för nu har du haft en tuff och jobbig tid.Märkligt nog kommer man starkare ur det jobbiga svåra man får vara med om fast man kanske inte ser det när man är mitt uppe i men styrkan den kommer det vet jag av erfarenhet.

Kan tro det känns tomt utan barnen men skönt det är tillfälligt och reder upp sig det också framöver.

Har tänkt på er så mycket och underbart att se dig igen.Ta den tid du behöver och hämta nya krafter för det viktigaste är ju att du mår bra och forumen dom finns ju kvar.

Håller med dig,Änglarna kan dom och oj vilken värme och kärlek dom ger ❤️

Stoooort tack själv och hoppas allt balanserar upp till det allra bästa för er och stooort grattis till nya mannen i ditt liv,låter helt underbart.

Kramen på er och allt gott i eran väg 🤗❤️🌺😘

maribell
2014-04-13 08:46
#4

Härligt Rosalee………🌺☀️❤️

Upp till toppen
Annons: