Annons:
Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 1318 ggr
emma2
4/10/14, 7:47 PM

Hej.

He hej på er! :) Vad har ni haft för er idag?:) Själv har jag inte gjort så mycket. Men ikväll ska jag pröva meditera och försöka få kontakt med min skyddsängel;)!

Annons:
Zamizen
4/10/14, 8:10 PM
#1

Hej! berätta sen vad som hände! 🙂

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

emma2
4/10/14, 8:16 PM
#2

Ja då, om jag kommer ihåg… :P :(

[Bettanbop]
4/10/14, 8:28 PM
#3

Så spännande Emma 🙂 Berätta gärna sen om du fick någon kontakt👍 Följer du en guidad meditation eller har du bara musik?

Jag har just gjort en meditation i syfte att hämta information om en person, som övning. Men typiskt så glömde jag stänga av mobilen och blev avbruten 😛 men ska påt i morgon igen 👍

emma2
4/10/14, 8:43 PM
#4

#3 hehe synd att du blev avbruten bettan;P Och jag använder bara musik.. ;) Men just nu är jag extremt glad! Jag fick inte direkt kontakt med min skyddsängel men… Istället spelades det upp en sen framför mig. Jag satt på en brygga på en strand, då plötsligt det kommer ett 10-tal späckhuggare och simmar förbi. På ryggen av en av dem satt det en pojke. Flocken stannade upp en bit ut i havet för att "leka" i solnedgången. Jag vet inte hur det gick till men plötsligt satt jag bredvid pojken men på en egen späckhuggare. Vi log mot varandra och det kändes som att jag träffat honom förut, även fast jag vet att jag inte har det. Vi stannade länge ute i vattnet och skrattade och skvätte vatten på varandra. Och sen tog meditationen slut… Tror ni att detta kan betyda att jag har fått någon form av kontakt med änglarna? :D isåfall är det första gången…

[Bettanbop]
4/11/14, 11:58 AM
#5

Kanske pojken var din skyddsängel :) Det kändes ju som du träfat han tidigare, så kansk ;)

emma2
4/11/14, 2:06 PM
#6

#5 heh jag vet inte.. Men kanske det..

Annons:
Upp till toppen
Annons: