Tankar och funderingar

Jippi!

2014-04-08 16:28 #0 av: Zamizen

Idag fick jag äntligen mina saker! jag hade beställt några spirituella saker från en affär och fick dem idag! jag har köpt 2 halsband,3 tur mynt, en pendel och ett armband! Och dem har speciella "krafter"

Halsband 1: har en kristall i sig som utstrålar energi från ändarna som kan göra så att en "energi brygga" mellan 2 energi punkter, och det gör så att man får en energisköld som skyddar en mot det negativa.

Halsband 2. gör så att man kommer ner på jorden och "reder ut saker och ting" och löser tekniska och matematiska problem lättare.

Armbandet gör samma som halsband 2 eftersom dem är gjorda av samma sten/kristall.

Sedan så är min pendel gjord av Ametist som balanserar en orolig själ och ger en kärlek, den skyddar en också från negativet och stress. den har starka renande vibrationer som kan användas vid meditation då den stärker vår intuition och andliga närvaro.

Och jag testade pendeln direkt och den funka! Glad

Anmäl
2014-04-08 16:33 #1 av: [Bettanbop]

Jippi för dig Zamizen Skrattar så kul Tummen upp

All lycka till dig med dina nya grejer Blomma

Anmäl
2014-04-08 16:41 #2 av: Zamizen

tack! Glad

Anmäl
2014-04-08 22:40 #3 av: emma2

Vad roligt!! :D är lite avundsjuk ;)

Anmäl
2014-04-09 13:56 #4 av: AngelicFriend

Kul!! Lipar

Anmäl
2014-04-12 20:15 #5 av: Twinflamewolf

Härligt Zamizen och ametist som är så himla underbart Cool

Anmäl
2014-04-12 20:24 #6 av: [Bettanbop]

Kan du inte lägga upp en bild på dina fynd Tummen upp

Varifrån har du beställt?

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.