Annons:
Etiketttankar-och-funderingar
Läst 430 ggr
Zamizen
4/8/14, 4:28 PM

Jippi!

Idag fick jag äntligen mina saker! jag hade beställt några spirituella saker från en affär och fick dem idag! jag har köpt 2 halsband,3 tur mynt, en pendel och ett armband! Och dem har speciella "krafter"

Halsband 1: har en kristall i sig som utstrålar energi från ändarna som kan göra så att en "energi brygga" mellan 2 energi punkter, och det gör så att man får en energisköld som skyddar en mot det negativa.

Halsband 2. gör så att man kommer ner på jorden och "reder ut saker och ting" och löser tekniska och matematiska problem lättare.

Armbandet gör samma som halsband 2 eftersom dem är gjorda av samma sten/kristall.

Sedan så är min pendel gjord av Ametist som balanserar en orolig själ och ger en kärlek, den skyddar en också från negativet och stress. den har starka renande vibrationer som kan användas vid meditation då den stärker vår intuition och andliga närvaro.

Och jag testade pendeln direkt och den funka! 🙂

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

Annons:
[Bettanbop]
4/8/14, 4:33 PM
#1

Jippi för dig Zamizen 😃 så kul 👍

All lycka till dig med dina nya grejer 🌺

Zamizen
4/8/14, 4:41 PM
#2

tack! 🙂

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

emma2
4/8/14, 10:40 PM
#3

Vad roligt!! :D är lite avundsjuk ;)

AngelicFriend
4/9/14, 1:56 PM
#4

Kul!! 😛

Heej

Twinflamewolf
4/12/14, 8:15 PM
#5

Härligt Zamizen och ametist som är så himla underbart 😎

[Bettanbop]
4/12/14, 8:24 PM
#6

Kan du inte lägga upp en bild på dina fynd 👍

Varifrån har du beställt?

Annons:
Zamizen
4/14/14, 2:56 PM
#7

jag köpte det på http://www.harmoniqahalsobutik.se som TW rekommenderade på Druid & Shaman 🙂

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

Upp till toppen
Annons: