Annons:
Etiketttankar-och-funderingar
Läst 1462 ggr
Medda
2014-04-04 16:25

Vad betyder det?

För ett tag sen satte jag mig vid havet för att meditera. Blundade och mediterade och såg framför mig en syn som jag inte riktigt förstår och hoppas att ni kan hjälpa mig att få klarhet i det. Jag såg mig själv i klädd i en lång vit klänning med långa ärmar och vingar på rygg. Jag stod bredvid min pojkvän och vi kramade om varandra (typ sida vid sida och inte ansikte mot ansikte) och runt om oss var det typ en ljus hinna som följde våra kroppar från topp till tå (dock inte var för sig utan båda tillsammans). Det såg nästan ut som att någon hade målat med stark gul penna. Jag har haft många funderingar kring detta. Som T ex betyder det kanske att jag har en ängel inom mig (kan man ens ha det)? Eller att jag är hans skyddsängel/ängel (kan man vara det)? Eller betyder det att änglarna vakar över oss och vårt förhållande, eller är det alla svar eller något helt annat? Ja som ni ser så är det många funderingar och jag hoppas att någon av er kan ge mig lite klarhet i det. Må gott/Medda

When life rains on your parade, dance in the puddles 🌈

🌺Änglar IFokus

Annons:
[Bettanbop]
2014-04-05 22:46
#1

Ja du Medda, vad kan det betyda 🙂 Du är ju inne på egna tankar som låter bra 👍

Det finns ju människoänglar, kanske det var det du fick se. En blick av ert andliga liv.

Hinnan runt er var nog er egen aura 🌈

Det du kan göra är att göra om meditationen och be om att få det förklarat.

🤗 Bettan

Medda
2014-04-06 03:24
#2

Tack för ditt svar och ditt råd Bettan 🌺

When life rains on your parade, dance in the puddles 🌈

🌺Änglar IFokus

[Bettanbop]
2014-04-06 09:52
#3

Alla har vi hört om människor som är riktiga änglar. Men det kanske har en mening

Kanske finns det änglar mitt i bland oss? 
Jag tror att det finns människor på jorden som föds med förmågan och uppgiften att skydda och göra gott. 

Sådana människor som det riktigt lyser värme om. Sådana som inte riktigt hör hemma på jorden. Även såna människor kallas änglar. 

Jag är av den meningen att riktiga änglar med magiska egenskaper finns runt om oss och vakar över oss.

Upp till toppen
Annons: