Annons:
Etikettandlighet-andar
Läst 827 ggr
Bebbas
4/3/14, 9:15 PM

Finns han hos mig ?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är min morbror som jag försök ta kontakt med, och försökt känns att han är hos mig. Men känner ingenting. Han tog sitt liv 3-4 år sedan då va han 37. På bilden är han 18 år. Skulle ni på något sätt kunna hjälpa mig genom bilden? En konstig grej också är att jag blir rädd när jag ser bilden.. Han var som en pappa för mig för hade inga föräldrar. Hoppas ni kan se något.. Kramar (förlåt att jag skriver lite konstig men är lite skakig )

Annons:
[Bettanbop]
4/4/14, 1:46 PM
#1

Jag är inget medium men jag upplever det som att det står en ande bakom honom på kortet. Anden känns väldigt överbeskyddande och misstänksam mot andra, kan vara därför du känner så för kortet. Men det behöver du inte känna, känn bara kärleken till din morbror och prata med beskyddaren att han är din morbror och vill bara höra/känna att han har det bra ❤️

Känslan är viktig. Framkalla din bubblande glädje och kärlek och rikta den mot din morbror och be honom komma fram i ditt känslofält. Ställ en enkel fråga först till honom t.ex. "hur mår du …hans namn" ploppar det då upp ett svar så är det sanorligt han som svarar. Du kan får som ett pirr i kroppen eller som rysningar. Tacka sedan för samtalet och be han backa till baka tills nästa gång.

🤗 Bettan

Upp till toppen
Annons: