Annons:
Etikettmeditation
Läst 900 ggr
AngelicFriend
2014-04-03 20:36

Fint och konstigt!

Hej! Jag mediterade nu och ville se min skyddsängels Mänskliga kropp som hon använder. Jag var först i skogen och sprang älskar det.. Sedan kom jag till en plats där jag alltid mediterar, gräs överallt och skog runt. Sedan så kom hon. Jag frågade hur jag skulle klara denna övningen/spelet och att jag håller på förlora, hon sa att jag inte behöver vara rädd. Även Gabriel kollar till mig sa hon. Sedan pratade vi om ondskan att den är inte starkaren ljuset. Jag såg inte hennes vingar. Men jag bad henne att visa hennes vingar, då sprang vi till sjön barnfota och kollade på vattnet och hon visade sina vingar. Sedan sa vi hejdå till denna meditationen.

Hon hade lockigt hår med en krit vit klänning. Hennes vingar var så stora och vackra. Jag blev ganska glad över meditationen och det kändes som all negativt gick ur mig. 

Men det kändes som jag kunde kontrollera hennes ord. Kan jag lita på det " hon " sa?

Använde bra musik till meditationen också.

https://www.youtube.com/watch?v=GzTbo1XQfvE

Heej

Annons:
Zamizen
2014-04-03 20:48
#1

Du kan lita på hon :)

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

AngelicFriend
2014-04-03 20:52
#2

Då gör jag nog det! 😃

Heej

Zamizen
2014-04-03 21:31
#3

:)

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

[Bettanbop]
2014-04-04 13:34
#4

Så härligt det låter, låter så skönt att springa omkring i skogen och vid stranden. Det var länge sedan jag kunde springa obehindrat. Skulle nog kunna men då får jag sådana problem och värk efter så jag avstår.

Men i en meditation bord det ju funka, ska prova din länk 😃 

Klar du ska lita på henne 🌺

Men glöm inte att du måste ge dem tillåtelse att hjälpa dig.

🤗 Bettan

AngelicFriend
2014-04-04 14:01
#5

tack Bettan, ja testa den videon! :)

Heej

AngelicFriend
2014-04-04 14:01
#6

tack Bettan, ja testa den videon! :)

Heej

Annons:
AngelicFriend
2014-04-04 14:02
#7

tack Bettan, ja testa den videon! :)

Heej

Upp till toppen
Annons: