Annons:
Etikettandlighet-andar
Läst 1382 ggr
[isabellascheja]
2014-04-03 15:30

Ang änglar och tidigare liv.

Jag verkar tydligen ha någon form av skyddsängel hos mig, vad jag vet i fjol så fick vi över min mamma i ljuset med hjälp av ett duktigt medium. Men jag har på senaste tiden känt av att det kanske är någon annan hos mig, kan vara någon släkting/ängel eller gud vet vad. 

Sedan också om tidigare liv så kan självaste själen vara över 100- 2000 år gammal (eller vad vet jag? bara hört av sierskor). Jag är lite nyfiken på vad jag ev var i mitt tidigare liv och om jag har en skyddsängel eller om mamma verkligen gått över.

Skulle vart lite till hjälp, tycker det mesta allting kostar r*v idag för lilla jag som är student, men kan inte hejda min nyfikenhet. :-)

Annons:
Zamizen
2014-04-03 15:50
#1

Det skulle ju kunna vara så att din mamma är din skyddsängel? om en person i livet älskar en person väldigt mycket så kan den bli en skyddsängel när den avlidit

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

[Bettanbop]
2014-04-03 16:09
#2

Hej Isabellascheja 👋

Det är ju jätte bra att vara nyfiken. Det är det bästa att vara för att vilja lära sig om det man är nyfiken på.

Alla har vi skyddsänglar, ibland till och med fler. Men att vi har minst en finns det ingen tvekan om. Det behöver man inte betala massa pengar för att veta.Jag har aldrig varit till ett medium eller sierska och kommer aldrig lägga pengar på det heller.

Din mamma har med alla sannolikhet gått över till andra sidan (varför skulle hon inte ha gjort det), men hon kan komma och titta till dig så att du har det bra. När du känner hennes närvaro kan du bekräfta och säga hej till henne. Du kan be henne försöka ge dig tips och råd om något eller bara säga "Hej mamma, jag har det bra. Tack för att du tittar till mig"

Vad gäller tidigare liv så känner du bäst själv om du har en gammal själ. Jag kan egentligen inte säga något om det för jag har för lite kunskap om tidigare liv. Men vad jag har förstått så kan man utgå från hurdan man är nu. Är du t.ex en stark person, med många idéer och ledarskap så har man nog varit en sådan person tidigare också, kanske varit någon chef på något sätt.

Men det är spännande frågor som man kan prata och diskutera länge om.

[isabellascheja]
2014-04-07 11:43
#3

#2   Bettanbop.

Min mamma hade svårt med att släppa taget. 

Hon lämnade mig väldigt tidigt i livet (år 2000), det var inte pga fysisk sjukdom. Snarare psykiskt och hon avslutade sitt liv. Ångesten för henne kom nog då hon efteråt märkte att hon hade ju trots allt en då 6 årig dotter att ta hand om.

Jag mår dåligt psykiskt och jag tror det har att göra med min mamma, men om hon nu vill mig väl så undrar jag även varför det kan komma sig att hon utsänder så dålig energi att man själv vill "gå och lägga sig"? Det är verkligen sjukt läskigt och jag vet ju inte vart jag ska ta vägen för såhär vill jag ju inte ha det, nästan så att man vill lägga in sig på psyket. :-(

Zamizen
2014-04-07 13:56
#4

Om din mamma är just nu runt om dig så sänder hon kanske ut den "gå och lägga sig" energin och då blir du påverkad av det. Hon vill ju dig inget ont, utan kanske inte kan hjälpa det? Eftersom hon dog med den känslan så får du den också nu när hon är vid dig i livet efter

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

Upp till toppen
Annons: