Annons:
Etikettupplevelser
Läst 1930 ggr
AngelicFriend
2014-04-02 19:40

Jag orkar inte.

Jag har alltid undrat vad Gud vill att jag ska göra här. Han vet hur jag lider. Jag blir ledsen i skolan för dom är elaka mot mig har bara 11 vänner i hela skolan. Jag brukar skrika det allra högsta i skolan. Slår vad att jag är den enda som skriker högst i skolan. Det kan bero på räven. Jag har stark kraft. Ingen i familjen vet att jag har er och änglakontakt. Jag kan inte lita på dem. Ni och alla i himlen är min familj. Dom är bara utvalda att föda mig. Sen så gjorde Gud att man kunde bli kär, jag är kär i någon som har flickvän 😕Det värsta är att man är kär i någon och han inte ens vet om det. Återigen detta handlar inte om kärlek utan detta handlar om hur länge jag orkar. Jag litar absolut inte på min mamma för jag berättade om att jag var i en liten affär och där finns det oljor, änglasmycken, chakra saker, magiska oljer, pentagram saker och kraftdjursböcker osv. Min mamma trodde att jag skulle hamna i mentalsjukhus om jag inte slutade och DÄR gick gränsen. Nu vet jag att jag inte kan lita på henne. Jag vet inte vad Gud vill mig här men jag lider och lider jag ber änglarnas skydd varenda trötta dag. Jag har alltid önskat att jag vore död, detta är kanske en drama inlägg men jag vet inte jag behöver er mycket, och jag litar endast på er och dem där uppe. Vi alla har ett uppdrag i detta universum och jag är nog den som har jobbigt. Jag hade en kompis i borås där jag bodde, hon berättade om kraftdjur, själv är hennes varg. Vi besökte den affären och det är jobbigt utan henne. Jag ber Gud om hjälp men han kanske hjälper men inget händer.. 😢

Ser ut som att jag mår bra men det är helt fel.

Heej

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
AngelicFriend
2014-04-02 19:51
#2

Jo han har lite med detta och göra… Vill inte ha taskiga kommentarer här, kom inte och säg sök hjälp. Jag hanterar detta som jag har gjort i senaste 2 åren.

Heej

Trongutten
2014-04-02 19:51
#3

Hejsan, otroligt tråkigt att du mår dåligt men säger som #1, gå och prata med någon! Ville också säga att jag tycker inte 11 vänner är lite, när jag gick i högstadiet hade jag 4 vänner och nu på gymnasiet har jag 2 varav ingen går i min klass och jag värdesätter de på ett sådant sätt att jag aldrig skulle säga att det är lite.

/ Josefin
Följ mig gärna på min blogg, htt://josefintimmes.blogg.se

anonymous.
2014-04-02 19:53
#4

Vi finns! Vi är din familj och Gud är alltid med dig. Han tröstar dig säkert nu❤️

AngelicFriend
2014-04-02 19:54
#5

#4 Tack! Du har alltid varit lika vänlig. 🤗

Heej

GråttNyttHår
2014-04-02 20:17
#6

#2 det jag menar är att ibland måste man inse att mående inte beror på Gud, det kan bero på hormoner och annat. Då är det bättre att vända sig till vården och få hjälp innan det blir eventuellt värre. Att be och vänta gör inte saken bättre.

Den enda som kan ändra dig är du.

Annons:
Zamizen
2014-04-02 20:20
#7

tråkigt att höra, jag kommer alltid finnas för dig, bara skriv till mig här eller på Facebook (om du nu har det) Vi finns här inne för dig! Jag förstår att det kan vara tufft, alla har det tufft i sitt liv i olika perioder men visa att du är stark, du klarar av det! Allt kommer va över sen. Och du är en väldigt speciell person! det märker man! Du är bland den gladaste personen jag någonsin stött på! Du har så mycket livsglädje! Det är inte många som har det och det borde du vara stolt över! Finns ❤️

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

AngelicFriend
2014-04-02 20:22
#8

#6 Du vet inte hela historien, jag berätta ungefär inte ens halva. Han är med i detta och det känns bra att be, det är inte exakt förbjudet. Jag ska fråga en ängel just nu, eller ja hellre min skyddsängel. Ska se vad hen säger. Jag får alltid svar av min skyddsängel. Kommentera inte om du bara försöker göra så att du har rätt. Du är inte den enda här som har rätt.

Heej

AngelicFriend
2014-04-02 20:23
#9

#7 Tack såmycket, nu kom du när jag behövde dig. ❤️ Ja jag har facebook och är aldrig aktiv 😉 Men jag är aktiv i kik om du har det? 😃

Heej

Zamizen
2014-04-02 20:24
#10

jodå säg vad du heter så kontaktar jag dig 😉

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

[Bettanbop]
2014-04-02 21:16
#11

Men käraste Anglic ❤️ Åå vad jag min det där. Det är som du tagit en liten bit av mig när jag var i din ålder och skrivit om 😛 Så tro mig jag förstår dig 🤗 Men var glad för dina 11 vänner för det är 8 fler än jag hade.

Det är tufft som sjutton, men sluta ögonblickligen önska din död !!! för det om något är en jätte blockering 😮 

Att vara hemligt kär är inte kul, speciellt inte om han har en annan, känns som hjärtat blir krossat dagligen. MEN det går att vända på det, göra det lite mysigt att ha en hemlis, en kul grej av hemligheten.

Jag finns också här för dig vännen, bara att pma så svarar jag.

DU! testa att sluta skrika 😉 sträck på dig, säg inget bara le, kän änglarnas styrka ❤️

AngelicFriend
2014-04-02 21:39
#12

tack Bettan :)

Heej

Medda
2014-04-02 22:03
#13

Jag tror starkt att livet ger oss prövningar, inte för att knäcka oss utan för att vi blir starkare av dem. Jag vet att det är lätt att se det mörka mer, vilket gör att man missar det som är ljust. För det som tynger oss och är negativt faller som en skugga och blockerar oss från att se det vi faktiskt har. Själv har jag haft det väldigt tufft i livet och det har varit många prövningar på vägen. Det tog mig många år hitta lyckan men det fick mig att inse att jag endast hittar lyckan först och främst inom mig själv och en stor del av det är att älska mig själv. Vi kan vara våra egna värste fiende, döma oss själva hårdare än någon annan någonsin skulle göra och "slå" på oss själva för allt som går snett i livet. Stärk dig själv om ingen annan gör det, höj dig själv mer än någon annan skulle gjort och älska dig själv lika mycket som du vill bli älskad av någon annan. Då kommer du se klarare och ljusare på livet och de hinder som dyker upp på vägen kommer inte verka så stora. 

Kram ❤️

When life rains on your parade, dance in the puddles 🌈

🌺Änglar IFokus

Annons:
AngelicFriend
2014-04-03 15:34
#14

Bra skrivet!

Heej

Twinflamewolf
2014-04-06 18:23
#15

Goaste AngelicFriend ❤️

Jag har inte ens läst här inne dom senaste dagarna så jag ber om ursäkt jag missat den här tråden ☺️och det gör mig så ont att du har det jobbigt men vet du jag har gått ganska liknande till mötes.

Det är inte lätt att vara barn och andlig,tro mig jag är en gammal kärring som du vet 😉

Du är tolv år och har heeeela livet framför dig,jag är 48 och har deeeeelar av mitt liv kvar att göra och hela vägen är det lärdom och erfarenhet som gäller och det ska vi göra med glädje för livet är fint om än svårt.

När jag växte upp så fanns det här omkring mig hela tiden,en del förstod andra inte och gärna mina föräldrar sa du fantiserar lilla barn.Sånt vill man ju inte höra för man vet vad man sett/hört men alla vuxna förstår det inte eftersom dom själva blivit lärda att andar och änglar inte finns.

Klart du kan lita på din mamma fattas bara men tänk lite steget före här,hon kanske aldrig vart med om det du vart med om och då blir det väldigt svårt att förstå för henne som aldrig sett eller tagit emot.

Jag brukar säga så här.att det ögat ser och det örat hör där har vi bevisen sen kan vuxna och andra säga va dom vill för vi vet 😎

Jag hoppas du mår bättre nu än den dagen du skrev den här tråden och en sak till du är en toppen tjej på alla vis som jag känner så mycket glädje och gemenskap med i trådarna.Vi är bara människor med olika erfarenhet,en del med andar och änglar andra med annat men vi får inte döma oss för det så var bara den du är Du underbara lilla Ängel ❤️

Kramen på dig Fina  🌺

Ska tilläggas att båda mina skeptiska gamla föräldrar talar ett helt annat språk idag om andar,för dom både ser och hör dom som om dom vore fysiska och då talar vi om vetenskapens folk som verkligen försöker förklara bort.

AngelicFriend
2014-04-06 21:48
#16

jag mår ju bättre nu och mer bättre av det du skrev twinflame. tack :)

Heej

vallhund
2014-04-07 17:12
#17

Låter som xxxxxx  med xxxxxx inslag.

Så onödiga val av ord och ej ok här på Änglar. Därför borttagna.

//Bettan

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Twinflamewolf
2014-04-07 17:28
#18

Vallhund,lite respekt får du nog allt ha med vad du skriver till en tolvårig tjej 😮dessutom är du skeptiker vilket visar tydligt på din okunskap inom andliga ämnen vad som finns utanför den materiella världen.

AngelicFriend
2014-04-07 18:56
#19

Vallhund, sluta vara i det mörka med alla troll och kom till oss, där det finns kärlek och ljus och vänskap.

Heej

vallhund
2014-04-07 19:00
#20

#18

Brukar du kolla vilken ålder en skribent har innan du svarar på inlägg? Fö finns det ganska många medlemmar på skepticism i fokus som inte är skeptiker, missat det?

Jag svarar inte på inlägg för att ***ävlas eller vara respektlös, jag svarar i denna tråden eftersom jag reagerade på det jag läste.

Självklart får man tro vad man vill o försvara sin tro, samtidigt får man inte bortse från att man som vuxen har ett ansvar för att flagga för att reagera när man ser att någon möjligtvis har psykiska problem. Mig veterligen platsar inte psykologi o psykiatri speciellt i den materialistiska världen.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Annons:
Twinflamewolf
2014-04-07 19:04
#21

Självklart får man tro vad man vill o försvara sin tro, samtidigt får man inte bortse från att man som vuxen har ett ansvar för att flagga för att reagera när man ser att någon möjligtvis har psykiska problem

Så där ja då går vi skeptiker ronden igen där man ställer diagnos,ganska så uttjatat vid det här laget dessutom framgår det i tråden att vi har med barn att göra,läs själv så ser du eller har du lässvårighet.

AngelicFriend
2014-04-07 19:04
#22

Jag svarar inte på inlägg för att ***ävlas eller vara respektlös, jag svarar i denna tråden eftersom jag reagerade på det jag läste.

Det låter respektlös det allt du skrev.

Heej

vallhund
2014-04-07 19:33
#23

#21

Sedan när blev det OK på iFokus att uttrycka dig som du gör ang min läsförståelse?

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

AngelicFriend
2014-04-07 19:53
#24

Du behöver inte kommentera saker som inte tillhör inlägget.

Heej

Zamizen
2014-04-07 20:46
#25

Vallhund du skrev det på övernaturligt iFokus! Till ett barn! Så sluta spela oskyldig

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

vallhund
2014-04-08 05:16
#26

#25 Citera gärna.

O apropå citat så är det en fördel att det framgår tydligt att det är ett citat genom citationstecken "…." eller genom att feta/kursivera texten man citerar eller tvärtom.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

[Bettanbop]
2014-04-08 07:09
#27

Nu låser jag här p.g.a att det spårar ur. 

Här på Änglar så håller vi en vänlig ton till varandra. Även om man är skeptiker eller ej så kan man säga sin mening på ett trevligt sätt.

Annons:
Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: