Annons:
Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 1572 ggr
[Bettanbop]
2014-04-01 08:02

Tjohoo!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej på er alla änglar 👋

Nu har vi tisdag. En av mina sju favorit dagar 👍 Ska iväg till jobbet alldeles straxt 🙂

Hoppas ni får en underbar dag vad ni än hittar på 🌺

Annons:
Twinflamewolf
2014-04-01 08:21
#1

Tjohooooo på dig Bettan och ni andra 🌺

Det ser ut att bli en fin Tisdag här och första April är det ju också så man får väl se om man blir lurad under dagen.Än tror jag inte jag gått på nå't men peppar peppar snart åker man nog dit 😃

Ha en fin fin dag på er alla Änglar 🌺

AngelicFriend
2014-04-01 16:36
#2

Hejhoppppppppp! Ha en fin tisdag ni båda och alla här! ☀️

Men berätta Bettan, varför älskar du Tisdag så mycket? 🌈

Heej

Zamizen
2014-04-01 16:43
#3

Hej! vilket fint och soligt väder vi har här nere ☀️ kom precis hem från en tur i skogen med mina små naturväsen 🙂☀️

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

AngelicFriend
2014-04-01 16:45
#4

Vad mer naturväsen har du Zamizen? 🌺

Heej

Zamizen
2014-04-01 16:49
#5

jag har ju bara en älva men jag var ute och gick med alla i skogen, och så gick jag och gav gåvor till vatten andarna 🌺

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

[Bettanbop]
2014-04-01 17:37
#6

Varför jag älskar Tisdagar, ja varför inte 😃 Tisdagen är ju en lika bra dag som alla andra och det vi gör den till 😉

Vi lurade våra stora barn i dag till lunchen och gav dom rå potatis 😃 de brukar tycka att potatisen är så varm när de ska skala den 😉

Annons:
Twinflamewolf
2014-04-01 17:44
#7

Ha ha ha Bettan det var inte snällt det rå potatis,ha ha ha jag viker mig dubbel av skratt och kan se barnens miner framför mig 😂

Den va la bara för himla bra ju,rå potatis 😂😂😂

Upp till toppen
Annons: