Annons:
Etikettdrömmar
Läst 1334 ggr
[jnordstrom]
3/31/14, 8:45 AM

Vet inte vad jag ska tro!

Posta detta på övernaturligt,men tänker att de säkert finns någon med en tanke om hur de kan ligga till. Hoppas de är ok! Hej! Jag har aldrig, vad jag vet vart med om något övernaturligt. Men de är något som intresserar mig och jag vill så gärna tro. Jag känner Heller inget måste att få uppleva övernaturliga ting, utan tycker de känns lite skrämmande. Jag blev mamma för snart 3 månader sedan. De bästa som hänt mig. Med att skapa ett liv kommer också mycket ansvar. Jag är ofta orolig hur jag ska kunna skydda honom och hjälpa honom genom livet. Jag fick höra av en att när vi inte hinner med de är då skyddsängel hjälper till. Nu vet inte jag vad personen ifråga tror på. Men jag börja läsa lite om ämnet och såg att man kunde be om att få drömma om sin ängel och på såvida få kontakt. Sagt och gjort jag bad om att få träffa den som fanns runt mig och min son. Den natten drömde jag om min avlidna mormor. I drömmen hade hon bara varit bortrest och hamnat på sjukhus och inte kunnat kontakta oss. Alltså var hon inte död. Vi var alla glad! De konstiga var att hon satt bara på en stol i köket sa inget eller såg varken glad eller road ut. Jag hade tusen frågor men de var till min morfar som fortfarande lever. Kan de vara något symboliskt med min dröm. Var de ett tecken från min avlidna mormor? Varför var hon inte glad att se oss? Har jag stört henne? Eller var de kanske bara en obegriplig dröm? Jag var först på morgonen när jag vakna glad över drömmen men nu när jag tänker efter på hennes reaktion vet jag inte längre..

Annons:
Zamizen
3/31/14, 9:54 AM
#1

Din avlidne mormor kanske är din skyddsängel? du bad om att få en dröm om han/hon och det fick du. Drömmar är ju väldigt svåra att tyda men jag tror absolut inte att din mormor blev sur eller något, hon blir nog glad över att du kontaktar hon, din mormor och du hade kanske bra kontakt när hon levde och därför valde hon att fortsätta va vid dig så hon blev din skyddsängel! du borde vara glad 🙂

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

[Bettanbop]
3/31/14, 2:23 PM
#2

Det du ska tro är på dig själv och hur du känner. Men det är ju inte lätt om man inte vet vad man tror 🙂

Men så är det. Du om någon måste tro på din egen känsla. Känner du efter inåt i dig själv så känner du vad som är rickigt.

Sen är det nog så som Zamizen säger. Du bad att få träffa din eller sonens skyddsängel och fick träffa din avlidne mormor i drömmen. Hon kan vara en skyddsängel eller en av dem. En ängel är ett väsen, inte en avliden släkting, men de kan ändå vara med oss som skyddsänglar.

Arg var hon nog inte men kanske lite osäker när det var så mycket folk med i drömmen. Hon är nog jätte jätte glad att få ett barnbarns barn ❤️

Upp till toppen
Annons: