Annons:
Etikettskyddsänglar
Läst 455 ggr
[jnordstrom]
3/31/14, 12:15 AM

Någon som hjälper mig att skydda honom?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har lyckan att fått en helt fantastisk son! Sen han kom har meningen med livet förändrats, till det bättre givetvis. Men jag jag är ofta orolig hur jag skall kunna skydda honom mot allt. Men då sa en fin människa att de är när vi inte hinner som änglarna hjälper till! Så hur funka det, har vi alla en hjälpande hand? Finns de en ängel vid min son? Förklara för en okunnig och orolig mamma!

Annons:
ALPHIRA
3/31/14, 12:37 AM
#1

jnordstrom!

Vilken fantastisk fin pojke du har fött!

Min personliga tro är att han har valt JUST DIG för att vara hans skyddande mamma och visst har ni båda en hjälpande hand!

Du ska inte oroa dig så mycket, andas ut. Ni båda har änglar runt omkring er!

Du behöver inte nödvändigtvis bli en "hönsmamma" när pojken är äldre.

[Bettanbop]
3/31/14, 2:36 PM
#2

Ett stort GRATTIS till din fina pojke 🎈så underbart ❤️

Släpp din oro och njut av honom i stället. Ge honom kärlek omtanke och vårda honom som den skatt han är. 

Små barn är väldigt känsliga för hur andra mår, speciellt sina föräldrar. Går du och oroar dig om allt eller något så känner han det och kan bli orolig han också och det vill du ju inte. 😃

Sen finns det ju begränsningar vad våra skyddsänglar kan göra, så du kan inte lämna över allt ansvar till denne. Även en bön om hjälp och stöd från änglarna är tidsbegränsat, man brukar säga 24 timmar 🙂

Självklart ska du skydda ditt barn, men ändå inte överbeskydda honom.

Zamizen
3/31/14, 2:48 PM
#3

du har bra tips ovan, och bli inte en överbesyddande mamma! haha jag har ju det och det kan va lite jobbigt 😉

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

Älvan
3/31/14, 4:49 PM
#4

Bli en överbeskyddande mamma eller inte. Du är din sons bästa mamma. Tänk inte så mycket. Njut.

Upp till toppen
Annons: