Annons:
Etikettandlighet-andar
Läst 859 ggr
Ebbi13
3/29/14, 10:50 AM

Vem är det som kontaktar mig? Help.."

Hejsan! Det har hänt mycket andligt i mitt liv.. Hört någon som går ute i hallen (vart ensam) När jag var hos mormor för 1-2 år sen så såg jag en tydlig "skepnad" av en kvinna/tjej i dörrkarmen..det kan vart det rysligaste jag varit med om.. Den senaste händelsen var för någon vecka sen..var ensam på övervåningen och mina föräldrar låg och sov.., då jag plötsligt hörde tydlig "opera sång" eftersom mina föräldrar låg och sov +att dom verkligen hatar opera (hehe) så blev jag rädd och låg helt stel i min säng ,efter 30 sekunder ungefär så slutade det, har ingen radio eller nåt sånt så det kunde det heller inte vart..? Någon som vet varför just såna här saker händer mig? Snälla svara gärna!!

Annons:
[Bettanbop]
3/29/14, 2:51 PM
#1

Vilka upplevelser du varit med om 🙂 

Kan förstå om du blivit rädd och orolig. Personligen hade jag blivit glad och nyfiken.

Men vet man inte vad det handlar om så är rädsla den naturliga reaktionen. Och så är det ju lättare sagt än gjort att det andliga är inget att vara rädd för 😉 men blir man räd så blir man ju.

Helt klar har du haft kontakt med men en eller flera andar eller/och väsen. Jag kan inte säga vem eller vilka det är, men om du känner efter så kan man oftast få en känsla av vem det är. Du kan till och med fråga vem det är. Oftast är det en släkting från andra sidan som hälsar på eller någon som bott i huset tidigare. Vist kan man råka få kontakt med någon surputte som bråkar och inte gillar människor. Men sådana är inget att vara rädd för heller, de var griniga när de levde också.

Att de kommer till dig beror på att du är mottaglig och öppen för den andliga sidan. Det märker de och försöker få dig att märka dem.

Det du kan göra nu är att lära dig mer om hur man handskas men andevärlden. Hur man öppnar och stänger sig beroende på hur mottaglig man vill vara.

Men jag tror du kan få bättre hjälp inne på Spiritualism här inne på iFokus.

Här inne på Änglar pratar vi om just änglar. Kontakten med Änglar är kanske inte så jätte annorlunda men en Ängel är ett väsen.

Ebbi13
3/29/14, 5:00 PM
#2

#1 aa tack, tror jag tog på fel kategori tror jag..;)

Upp till toppen
Annons: