Annons:
Etikettupplevelser
Läst 688 ggr
AngelicFriend
3/27/14, 3:50 PM

Ojdå haha.

Hej. Jag har ju RÄV som kraftdjur men jag vet inte 😭 Jag älskar studsbollar och tog med mig en liten studsboll till skolan idag. Vi hade en stökig lektion och min kompis ville kasta den och se hur snabb jag var att fånga den. Så hon kastade den och jag sprang galet och kröp under bord, och fångade den. Hon kastade några gången sen när läraren kom så sa hon att jag var lik en katt som lekte. Jag vet ju inte om jag har katt eller räv som kraftdjur… Puuhhh, vad ska jag göra? Ville dela detta här eftersom ni är smarta! ☀️😃

Heej

Annons:
fladdy
3/27/14, 3:53 PM
#1

En räv påminner ju om en katt. Men bara för att läraren sa så behöver inte det betyda något :)

aaaaaaaaaaaangelina

LinaLj
3/27/14, 3:58 PM
#2

Ofta så innebär ett kraftdjur ett djur man är lika i beteende eller som man gillar. De kraftdjur är oftast något som har de egenskaperna vi behöver mer av, eller som har rätt egenskaper för att skydda oss för det vi går igenom.

[Bettanbop]
3/27/14, 4:03 PM
#3

😃 Mjau 🐱 😉

Nu mins jag inte riktigt hur du fick veta att det var en räv du har som kraft djur. Har för mig att du gjorde något test. Men sitt kraft djur kan du bara får reda på själv genom t.ex. en trumresa eller en meditation eller liknande.

Det kan vist vara så att du har räven som kraft djur. 

Men kul verkar ni ha haft i skolan, även om det var stökigt 🙂

Zamizen
3/27/14, 4:12 PM
#4

När du mediterade såsom det ju fram en räv till dig och inte en katt, räv borde vara ditt kraftdjur, du vet bäst själv, gå efter magkänslan

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

AngelicFriend
3/27/14, 8:39 PM
#5

ja! jag ska nog försöka meditera igen.

Heej

Twinflamewolf
3/28/14, 2:20 PM
#6

AngelicFriend du kan ha flera kraftdjur och precis som med guiderna har man en huvudguide och man har även ett huvud kraftdjur.Många av oss har flera guider och så även kraftdjur så det är inte konstigt alls att flera dyker upp nu när du kallar på dom.

Jag har enbart en huvudguide men två kraftdjur,ena är vargen och sen min katt Eliah som blev bara tio månade gammal och det är absolut första gången något av mina egna djur slagit följe med mig som kraftdjur.Följer mig gör dom men jag har aldrig vart med om att nåt av mina egna blivit ett kraftdjur och det är helt underbart att få ha levt fysiskt med ett av mina kraftdjur ❤️

Annons:
AngelicFriend
3/28/14, 2:31 PM
#7

ja vad mysigt!

Heej

Upp till toppen
Annons: