Annons:
Etikettandlighet-andar
Läst 377 ggr
Zamizen
2014-03-24 18:52

Helgen

I helgen så hände det några läskiga saker.. jag var med min bästis och hans tjej, hon hon har något väldigt dåligt i sig.. så nu när vi sov på natten så vaknar jag och min kompis utav att hon börjar "stöna" röra sig konstigt osv.. sen höll det på så i ett tag, och vi kunde inte väcka hon.. Sedan så började hon skrika som f*n.. och hon började slåss.. sedan när hon vaknade så berättade hon att hon hade drömt att hennes demon hade stått vid hons säng och strypt hon.. den är helt mörk med ett stort rött kryss i ansiktet.. Ville bara dela med mig lite.. kanske var fel av mig men ni kan ändra på det om det är för "negativt" elr så.

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

Annons:
[Bettanbop]
2014-03-24 19:54
#1

Hej vännen 👋

Vilken helg ni haft, jobbigt läge för tjejen och för er.

Personligen har jag ingen tro på demoner. Bara för att det finns Änglar så måste det inte finnas demoner (enligt mig).

Det som många kallar demoner är i min tro bara gamla griniga själar som har haft ett jobbigt liv som levande.

Så hennes "demon" är nog bara en grinig gammal ande som inte fått någon kärlek och bara massa orättvisor i sitt liv. Och tyvär låter tjetjen lida för det fast hon inte har med anden att göra (eller har hon)

Hon skulle ju kunna försöka ta mod till sig och "fejsa" (hur stavas det?) och tufft fråga vad han vill och sen försvinna.

Sen skulle du kunna hjälpa henne med en meditation där hon ger sin personliga guide stoppa alla otrevliga och griniga andar.

🤗 Bettan

Zamizen
2014-03-24 20:30
#2

Hon har försökt prata med den men den svarar inte, den har sedan gjort brännmärke på hela hons kropp och tagit över hennes kropp flera gånger, och då börjar hon säga massa grekiska ord eller något. Men om du tror det e en själ så visst ;)

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

ALPHIRA
2014-03-24 23:36
#3

Min tro i detta läge är att be till Gud, den högsta. Han har makten att rädda från allt ont. Även stora änglar kan hjälpa till.

Till skillnad från min vän Bettanbop, tror jag att det finns demoner vilka inte är "vanliga andar" utan härstammar från den okända mörka sidan.

Min åsikt här kan tas bort om det känns olämpligt.

Känns som om din vän måste genomgå något i livet just nu. Men sen är det över.

Zamizen
2014-03-25 08:22
#4

Aa ska säga det till hon, känns som allt ont kommer till mig, även fast dem inte kan skada mig på något vis.

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

Upp till toppen
Annons: